Fail proizvodi ili proizvodi koji mi se nisu svideli - Lidija


 Primetili ste da do sada nisam pisala negativne recenzije. Nije da nije bilo tih proizvoda ali ih ruku na srce i nije bilo puno. Nauči čovek sa godinama da malo razmisli pre kupovine pa je verovatnoća omaške svedena na minimum. Ali se svakako dešava. Povuče me najčešće lepa ambalaža, nečija preporuka, ili trenutak slabosti. Uz to, svako od nas ima svoj tip kože, neke svoje specifične potrebe i na kraju krajeva, drugačija očekivanja od nekog proizvoda. Zato i ne volim da pišem negativno jer je možda nekom to nešto najbolje. Ovo uvek imajte na umu pre nego što kupite nešto na preporuku. Čak i nabolja i najiskrenija namera mogu da rezultiraju promašajem. Ja sam skupila jednu grupicu proizvoda koji mi se nisu dopali a većina njih i nije bila totalni fail. Imam običaj da takvim stvarima kojima nisam prezadovoljna nađem neku novu svrhu ili ih jednostavno prosledim dalje kako bi možda usrećili nekog drugog. Krećemo!



1. Na prvom mestu se našao NEUTRO ROBERTS "zdrav dezodorans" bez soli aluminijuma. Ovo je po meni bila kupovina na sigurno jer sam imala dosta preporuka sa više strana za njega. Kupila sam ga proletos ali on nije radio bukvalno ništa, pogotovo letos kada su bile velike vrućine. Pokušavala sam više puta da ga koristim ali bez uspeha. Miris mu je predivan, ugodan je osećaj kada se nosi i nanosi ali ne vrši funkciju kojoj je namenjen. Odložila sam ga da sačeka hladnije dane kada bi možda bio od koristi. I bila sam u pravu, sada ga sa uživanjem koristim.
Ne znam do čega je i zašto mi ne odgovara jer ja nisam osoba koja se preterano znoji. Možda je problem u tome što je moj u stiku? Ne znam, mada sada nije ni bitno. Bitno je da ja sada koristim svoj zdravi deo.

2. BIOTEN skidač šminke oko očiju je jedini Bioten proizvod koji mi nije odgovarao. Šminku skida sasvim solidno ali uz to izaziva iritaciju očiju i pecka okoloočno područje. Probala sam nekoliko puta da ga koristim ne bi li potvrdila mišljenje ali bilo je isto. I nisam jedina u ovom problemu, mnogim devojkama ne odgovara. A, pri tome,  nemam osetljive oči. Molim Biotence da porade na formuli :)

3. AVON gel finish lakovi za nokte. Imam svega dva o kojima sam pisala OVDE i za mene su jedno veliko razočarenje. Ni govora nema o gel finišu a to što se skinu brzinom svetlosti neću ni da komentarišem. Za cenu od 500 dinara po laku sam očekivala više. A kada smo već kod lakova, Golden Rose nadlak je po meni jedan veliki fail. Niti produžava vreme trajnosti manikira, niti laku daje neki extra sjaj, apsolutno ne radi ništa.

4. BALEA Q10 BB krema je jedan od onih proizvoda sa kojim sam imala osećaj da imam masku na licu. Grozno! Sa njom imam osećaj kao da mi se lice znoji i kao da mi je svaka pora zapušena i jedino što želim je da što pre skinem šminku. Nisam joj davala puno šansi, sva 2-3 puta sam imala isti grozan osećaj pa sam je prosledila mami. Njoj je odlična, zadovoljna je i nastavila je da je kupuje.

5. MASKARE, Nyx i Golden Rose nisu totalni fail ali sam ja očekivala više. Kao što znate imam prilično kratke i ravne trepavice i teško mi je da nađem maskaru koja mi odgovara. Od maskare očekujem da mi izduži trepavice i učini ih vizuelno gušćim ali ove dve to ne rade. Ne znači da su loše, ali na mojim trepuškama se nisu pokazale. A čak sam čitala dosta pozitivnih recenzija na račun GR maskare.

6. ESSENCE EYEPENCIL je bila dobra olovka za oči dok se nije uglačala (nemam bolji izraz). Od tog momenta je izgubila na intezitetu boje, moram da pritisnem kao luda da bih malo boje ostavila na kapku. Uz to, nema načina da je zarežem. Od tvrde plastike je koja nema mehanizam koji se okeće. Možda je do mene, pa ako znate gde grešim, primam kritike :)

Ovo bi bio neki manji spisak. A sada želim da čujem vas: Koji su po vama proizvodi fail i imamo li zajedničkog kandidata?







No comments