TAG: Omiljeno ove jeseni - Lidija

Pre par dana sam krenula da pišem post sa ovim naslovom i ne znajući da postoji tag koji je počeo da kruži među blogerkama. Onda sam kod Ane 2 Cats videla video na ovu temu i nije mi dugo trebalo da se predomislim i preinačim post u tag. Ja sam post svakako zamislila kao grupu proizvoda, najčešće dekorativnih za kojima najčešće posežem ove jeseni ali eto sad, sa malim izmenama čitate nešto drugačiji post. Ja ću ići istim redom kao i Ana pa evo mojih odgovora:




1. Omiljeni proizvod za kosu ove jeseni?
Ove jeseni sam odlučila da promenim svoju hair care rutinu pa sam uvela jedan novi proizvod sa keratinom koji mi se učinio kao dobar izbor za moju izmučenu, farbanu i prilično suvu kosu. Za svega par nedelja korišćenja sam videla poboljšanje na svojoj kosi kako je sjajnija, dlaka popunjena, bez dodatnog volumena što je meni jako bitno. Reč je o INDOLA repair keratin filler a detaljnu recenziju ste mogle da pročitate u postu OVDE.

2. Omiljeni karmin ove jeseni?
Definitivno bi to bio GOLDEN ROSE u broju 114. On mi je najčešće u neseseru koji nosim u torbi i nekako mi ide uz sve. Osim njega volim svoj KIKO Hearty Rose ali ga pažljivo trošim jer ko zna kada ću opet biti u prilici da ga nabavim  a ako želim nešto prilično jednostavno na usnama tu je moj omiljeni RIMMEL.

3. Omiljeni proizvod za obraze?
Trudim se da ne gomilam rumenila kao što sam to nekada radila pa bi odgovor bio CATRICE u nijansi 050 Apropos Apricot, moje omiljeno od momenta kada je dospeo u moje ruke. Kako sam ga skoro celog potrošila (bravo za mene!) i imam ga još jaaakooo malo jer rumenilu retko kada vidim dno, već razmišljam kako da se domognem sledećeg. Za to vreme već isprobavam neka druga o kojima ću pisati a neka tek treba da kupim.

4. Paleta senki koju najčešće koristim?
Ja nisam osoba od paleta iako ih volim i skupljam :D Ove jeseni sam se fokusirala na Essence malu paleticu iz kolekcije Sun Club o kojoj ste mogli da čitate OVDE, ali to su te smeđkaste nijanse koje inače koristim pa pokušavam da joj dotaknem dno.

5. Omiljeni parfem ove jeseni?
Sa parfemima i još nekim stvarima pokušavam da izvedem čuveni tag: Potroši 6 do Božića, iako o tome nisam pisala. U tu svrhu sam se uhvatila ovog ZARA, black koji sam kupila u jednom momentu ludila kada nisam našla ono što sam tražila zapravo. I vama se to dešava, jel da? Miris nije baš po mom ukusu ali može da prođe pa sad pokušavam da ga se rešim nekako. Ne mogu miris tačno da vam opišem.

6. Lak za nokte koji mi je najčešće na noktima?
Uh, ovo je za mene bilo teško pitanje jer zaista volim lakove i imam ih puno. S jeseni i zimi posežem za onim tamnijim uglavnom (ljubičastim, sivim, bordo, teget...) ali d kada mi je Tanja donela moj omiljeni KIKO nudać #372 ne skidam ga sa noktiju.

7. Omiljeni odevni predmet ove jeseni? 
Bershka bela košulja preko koje nosim džemperiće u raznim bojama. Nisam neki preterani fan košulja ali ovu baš volim. To što mi je omiljena ne mora da znači da je često nosim :) Nešto što najčešće nosim je Bershka baby roza bluzica koju obožavam.

8.Omiljeni detalj ili aksesoar ako sam dobro razumela? 
Ogrlica sa biserima koju ste videle u postu OVDE. Uz nju a i bez nje najčešće nosim biserne minđušice koje redovno viđate u makeup challenge postovima.

9.Omiljena boja?
Dvoumim se između sive i ljubičaste . Neka bude ljubičasta :)
To bi bili moji odgovori :) Osećajte se pozvanim da uradite ovaj tag a ja bih volela da čujem odgovore sledećih devojaka: Jovanke sa bloga Šmizletina, Željke sa bloga In relationship with beauty, Tijane sa bloga Sreća je zdravlje, Milice sa bloga Bambys Beauty Lab, Tijane sa bloga Fashion Abejita, Marije sa bloga MrsFoxBeautyBox, Teodore sa bloga Lolin svet. Ako nemate svoj blog a čitate ovo, slobodno ostavite komentar ispod.


No comments