Scent of a woman

Obožavam parfeme i imam par omiljenih, ali sam neko ko se vrlo brzo zasiti jednog pa imam dva, tri koja s vremena na vreme manjem.

Volim sveže, cvetne ili puderaste parfeme, mada se ponekad odlučim i za sladak miris, naročito leti. Danas vam pišem o dva cvetna mirisa Yves Saint Laurent ELLE i Flora by Gucci.
*Stručnjak oko opisivanja mirisa nisam pa ću se za tačne note potražiti pomoć prijatelja.




Yves Saint Laurent ELLE je definitivno parfem koji me je osvojio za sva vremena. Ovo mi je treća bočica i čekam da prođe određeni period pa da ga kupim ponovo jer se plašim da se ne zasitim ovog divnog mirisa. Što se nota tiče prijatelj kaže sledeće: U srcu je jasmin Sambac, ruža i frezija, uz mladalačke akorde ružičastih bobica, a baza miluje drvenim tonovima, vetivera, pačulija i kedra.

Ja vam mogu reći da je miris izuzetno cvetan, mladalački i jako šik. Meni parfem jako utiče na raspoloženje, a ovaj miris me uvek lepo oraspoloži i tako ostaje bez obzira na sve. Miris je sam jako postojan, na odeći ostaje dugo, jakne i sakoi najviše 'ispaštaju'. Što se pakovanja i militraže tiče, postoje i putne i full size bočice, ali mislim da nema potrebe ovaj pafrem nositi po torbicama, upravo zbog postojanosti.


Flora by GUCCI EDP je od skora moja ljubimica i već merkam sledeću bočicu ovog parfema. Da pređem na pomoć prijateljaParfem odlikuju sveže note agruma u početku, kombinovane sa cvetovima božura. Srce kompozicije uvodi uravnotežene note ruže i osmantusa, dok je osnova kreirana od pačulija i sandalovine.

Još jedan cvetan parfem čija vrcavost je umirena notama pačulija i sandalovine. Miris je dosta jak, mnogima i pretežak, pa zato nije preproručljivo preterivati sa njim. Mislim da je idealan za zimske dane. Takođe jako postojan što na telu što na odeći, pa je potrebno biti oprezan kada se kombinuju ova dva parfema.


Ovo je bila kratka priča o mojim favoritima, a sada me zanimaju vaši. Bliži mi se rođendan, bilo bi lepo imati ideju šta želim za poklon. :)

P.s. Preporuka za film kad sam već iskoristila njegov naziv za post: SCENT OF A WOMAN

No comments