MAYBELLINE maskara the Colossal go extreme! leather black


Relativno skoro se na našem tržištu pojavila nova Maybelline maskara. Reč je o the Colossal go extreme! leather black maskari dok proizvođač obećeva trepavice "lake kao pero". Maybelline maskare inače volim i do sada sam imala samo jedan promašaj i to sa crvenom dok su mi žute naomiljenije. Ovu maskaru koristim već neko vreme pa kako je trenutno na sniženju u Lilly drogerijama do kraja novembra (nešto manje od 600 dinara), rešila sam da ubrzam sa recenzijom i eventualno vam olakšam kupovinu.


Ono što morate znati je da mi ni malo nije lako da nađem dobru maskaru za svoje trepavice . U više navrata sam pominjala to da su mi trepuške prirodno retke i prilično kratke, nisu izražene a ni uvijene. Samim tim mi je teško da nađem maskaru koja će ih istaći, izdužiti, definisati, podići u korenu, napraviti gušćim a bez da ih slepi, nije ni malo lak posao. Uz to se podrazumeva da se u toku dana maskara ne preslikava, ne kruni i ne razmazuje. U nastavku ćete pročitati da li je ova nova Maybelline maskara ispunila moja očekivanja.

Krenuću prvo od opisa. Maskara se nalazi u klasičnom debeljuškastom pakovanju kao i sve ostale Maybelline maskare i sadrži 9,5 ml. proizvoda. Pakovanje je od čvrste crne plastike sa zlatnim detaljima na njoj u vidu prstena na kojoj je utisnut natpis proizvođača i sam naziv maskare. Sa zadnje strane se nalaze još neki bitni podaci vezani za proizvod, takođe zlatnim slovima. 

Ono što je izdvaja u odnosu na druge maskare istog proizvođača je upravo četkica i drška unutar same maskare. Drška jeste neobična ali nisam primetila ništa ni pozitivno ni negativno u vezi sa njom. Četkica je baš po mom ukusu, obla, velika, sa gusto raspoređenim dlačicama (nije silikonska) i pri vrhovima se sužava. Na njoj ostaje optimalna količina maskare, taman dovoljna za aplikaciju. Četkicu nije potrebno okretati i skidati višak proizvoda. Laka je za saradnju. :)

Formula maskare je takođe odlična, baš onakva na kakvu smo navikli od ovih maskara. Ni suviše tečna a ni suva. Trepavice deluju lako i svileno po aplikaciji maskare i takve ostaju do samog skidanja. Takođe se bez problema skida, nežnim pokretima tufera natopljenog micelarnom vodom. Miris joj je blag i prijatan i ne oseća se po stavljanju maskare na trepuške.



ZAKLJUČAK: Ova maskara je ispunila sva moja očekivanja. Maybelline retko kada izneveri, bar kada su u pitanju maskare. Sa ovom maskarom ćete dobiti izdužene i uvijene trepavice, sa pristojnim volumenom, bez slepljivanja i razmazivanja. Ocena: čista 5.



Da li sam vas zainteresovala? Da li ste je možda već kupile/probale ili tek nameravate?






No comments