False Eyelashes by BornPrettyStore


Danas pričamo o drugom delu paketića koji nam je stigao sa sajta bornprettystore.com. Kao što pretpostavljate, nakon četkica koje smo recenzirale pre par nedelja, red je došao na ove lažne/veštačke trepavice. Kada smo birale šta da poručimo, bez dvoumljenja smo obe rekle da će jedan od dve proizvoda biti veštačke trepavice. Nekako smo se dogovorile da to budu ove, nešto nesvakidašnje, upadljivo, dramatično i šik. A ove trepuške su upravo takve. Sam njihov naziv beauty party/stage eyelash govori dovoljno (artikal broj 16115).


Stigle su upakovane u svoju kartonsku kutiju koja je bila malo nagnječena od putovanja koje je prešla i koje nije malo ali to nije uticalo na same trepavice,njima ništa nije falilo.

Trepavice su crne boje, od nekog veštačkog materijala ali izgledaju potpuno prirodno i mekano što je super. Kada birate da poručite nešto online i gledate samo sliku, to ne mora ništa da znači jer sve na slici izgleda  lepo ali ove su stvarno ispunile očekivanja. Kao što vidite na slici dlačice su gusto raspoređene i dve trećine su neke normalne dužine (malo su duže od mojih ali su znatno gušće) dok je poslednja trećina ekstremno duža od ostatka što doprinosi mačkastom i sexy izgledu očiju, videćete kasnije na fotografijama. Sa gornje strane te duže, poslednje trećine trepavica nalazi se mašnica od sitnih cirkončića što doprinosi sveopštem posebnom utisku.

Još nešto moram da pomenem a to je ona tračica koja drži dlačice trepuški na okupu...za moj ukus bi mogla biti nešto tanja ali samo iz razloga da bi cela priča delovala prirodnije. Nema tih trepavica koje crni eyeliner ne može da zamaskira, potrebno je izvući samo nešto deblju liniju. Ja ga na slikama nemam da biste mogli da vidite same trepavice. Izgledaju sasvim ok, zar ne? Možda je glupo i reći da se sa ovakvim trepavicama uopšte može postići prirodan izgled jer ne može, niti su tome namenjene ali sam u ovom slučaju mislila na sam prelaz između kapka i svojih trepavica.

Trepavice sam lepila na uobičajen način. Evo i kako: 
Prvo sam odlepila trepavice sa njihovog ležišta gde su smeštene, nanela sam tanak sloj lepka na gornju ivicu trepavica i sačekala 10-ak sekundi da se prosuši. Zatim sam uz pomoć pincete aplicirala trepavice i laganim pritiskom ih fiksirala duž ivice oka a što bliže svojim prirodnim trepavicama. Kada sam završila sa svojom malom "žurkom", trepavice sam lako skinula a zatim sam ih nežno očistila micelarnom vodom od ostataka lepka i vratila ih u svoju kutiju. Bez problema će moći da se koriste još nekoliko puta. Jedva čekam novogodišnje praznike kada će ove trepavice doživeti premijeru.

Kada sam zamišljala i kreirala look koji će upotpuniti  priču "beauty party/stage eyelash" bilo mi je jasno da to mora da bude nešto što bih nosila kao deo scenskog makeupa, nešto dramatično, smelo i sexy. Odlučila sam se crnu senku sa sitnim šimerom iz omiljene Nyx palete (prvi red četvrta senka) sa dodatkom zlatne u pregibu oka (treći red četvrta senka) dok sam liniju ispod donjih trepavica želela da razmrdam sa malo boje, pa sam se poslužila šljivastom Artdeco senkom. Za dozu mističnosti sam na donju waterline liniju nanela crnu Avon kohl olovku za oči kao uz gornju liniju kapka. Na usnama imam omiljeni Kiko nudać u nijansi 01-Hearty Rose.




Za kraj sledi ZAKLJUČAK: Trepavice su me zaista oduševile, što samim izgledom (mekoćom i prirodnošću materijala), što efektom koji pružaju dok ih nosim. Lake su, lako se apliciraju i skidaju a efekat koji sa njima postižem je woooow :) Preporučujem da probate!

Kako se vama dopadaju moje trepuške i look uopšte? I da li volite da ih nosite?



No comments