NOTD: ESSENCE #04 Macaron, c'est bon!

Ovi Essence lakovi iz Cookies & Cream kolekcije su trenutno na akciji u Liliju i koštaju svega 129 dinara pa vam zato danas pišem o jednom od njih. Možda će neka od vas biti zainteresovana za kupovinu, ima divnih jesenjih nijansi, svakako pogledajte. Ja sam moj platila nešto skuplje jer su me zeznuli u Liliju po ko zna koji put ali to je neka druga tema.

Lakovi dolaze u bočici od 8 ml. sa ovim preslatkim nalepnicama koje vidite pored bočice (na slici ispod). Nalepnice su dosta kvalitetno urađene, čvrsto se zalepe za nokat a mogu se dodatno fiksirati nadlakom. Četkica je klasična, srednje debljine, pretpostavljam da ste već imale iskustva sa istom pa znate o čemu pričam. Sama formula laka je takođe uobičajena, ni previše gust a ni redak, ravnomerno se nanosi na nokat zahvaljujući četkici i prekriva već u jednom debljem sloju. Ipak, za potpuno prekrivanje i dobijanje nijanse kao iz bočice, potrebna su dva sloja srednje debljine. Bar ja tako više volim.

Što se tiče same nijanse, lak ima biserni sjaj koji volim za razliku od sedefastih koji mi baš nisu omiljeni. Ja sam izabrala ovaj bež sa kajsijastim i rozikastim podtonovima. Nosi broj #04 i krajnje simpatičan naziv Macaron, c'est bon!

Ono što mogu da kažem da sam jako zadovoljna lakom, sviđa mi se sve od nijanse koja na noktima izgleda lepo i nekako luksuzno, preko četkice i formule laka koja je zadovoljavajuća do same trajnosti na noktima (4-5 dana).  Za razliku od topera koje imam i koji su samo lepi ali ne i kvalitetni, lakove iz ove kolekcije od srca preporučujem!

 

Kako vam se čini ovaj moj lak? Da li ste probale lakove iz C&C kolekcije?




No comments