Makeup Challenge #4: Celeb Inspired

Već četrti Makeup Challenge, kako vreme leti! 
Kada sam birala celebriti ličnost čiji ću makeup rekreirati, jedini uslov je bio da bude plavuša, kako bi sličnost bila veća, logično. I nakon nekoliko dana mozganja izbor je pao na Rita Oru čiju muziku volim da slušam a prepoznatljiva mi je baš po ovoj I will never let you down čije preslušavanje preporučujem uz čitanje odnosno glednje posta. Namerno nisam izabrala njen sada već prepozatljiv makeup crvene usne i crni eyeliner već sam izabrala makeup koji je nosila na dodeli Grammy nagrada za 2014 (videćete dole fotku). Prepuštam vas fotkama i kao i obično očekujem vaše komentare.

Kritike ću sačuvati za sebe ovaj put jer bih lagala kada bih rekla da sam jako zadovoljna. Osim što me do pre nekoliko dana mučila prehlada, imam problem i sa alergijom, koža mi nije baš u najboljem stanju a na slikama vidim i blagu nadutost kapaka. Ali eto, imala sam želju da se uključim u izazov tim pre što sam baš ja predložila ovu temu :) Naravno da sam i frizurom htela da ispratim priču ali kosa nije htela da sarađuje i sve što je ostalo od nje su ove opuštene lokne.



Ova fotka mi je bila inspiracija:

Proizvodi koje sam koristila:

LICE: Catrice Photo Finish tečni puder i korektor (o kojem će biti reči u zasebnom postu), Oriflame matirajući puder i baby roza rumenilo iz Deborah palete.

OČI: Avon bazu za senke, GR roza mat senku, ljubičastu senku iz Deborah palete (četvrti red prva senka), tamno-ljubičastu senku iz Aura smokey eyes palete, Rimmel Scandal Eyes maskaru, Aura lažne trepuške 06.

USNE: Kombinacija GR karmina #129 i Avon ružičastog..

Kako vam se dopada moj današnji makeup? Da li sam odgovorila na izazov? 











No comments