GOST POST: AURA Absolute Matte ruž za usne


Drage naše, došlo je vreme za drugi GOST POST. Željku već znate iz posta o Ta-na-na anticelulit gelu a danas je želela da nam piše o ovom prelepom Aura mat ružu. Pročitajte njenu recenziju, mi vam je prenosimo od reči do reči a vi budite slobodne da komentarišete. A mi se Željki još jednom zahvaljujemo :)



"Ako tragate za savršenim mat ružom, Aurin štand je pravo mesto za vas. Iskreno, ja uopšte nisam ljubitelj mat ruževa, prvenstveno zbog usana koje su sklone isušivanju i pucanju, posebno zimi, a potom i zbog toga što volim sjaj i pun izgled usana. Stoga sam uvek preskakala sve što u svom nazivu ima „mat“. Međutim, ovaj ruž me je apsolutno očarao.

Moram priznati da me je privuklo samo pakovanje ruža, ali i pozitivni komentari devojaka na bjuti blogovima.

Proizvođač kaže:Baršunasta long- lasting formula sa izrazitom mat završnicom. Dolazi u 13 atraktivnih boja.

Što se tiče boje, ja sam ovaj put izabrala Good Vibes 613 i mislim da se tu neću zaustaviti, jer su nijasne zaista po mom ukusu. Prirodne roze, boje mesa, jarko crvena i trula višnja savršeno se uklapaju u jesenji makeup.

Miris ovog ruža je blag i prijatan, struktura je baršunasta i nakon nanošenja vrlo brzo dobija mat izgled. Nije težak na usnama. Uopšte mi nije istakao nijedan suv deo, što mi je izuzetno važno, niti posebno ističe borice na usnama. Bitno je napomenuti da, ako imate izrazito suve usne, morate uraditi piling i naneti balzam pre nanošenja ovog karmina.

Postojanost je veoma dobra. Testirala sam ga otprilike 5 sati i trajao je sve vreme, pri tom sam jela i pila. Naravno ruž nije isti posle 5 sati kao i kada ga nanesete, niti sam to očekivala. Ne ostavlja tragove, što me je dodatno prijatno iznenadilo. Takođe, ne skuplja se oko usana ostavljajući bele tragove kao neki karmini. Skida se potpuno normalno i lako.


Cena ruža je 485 dinara i možete ga naći u Lilly drogerijama.

Ovo je prvi Aurin proizvod za usne u mojoj makeup kolekciji. Drago mi je što izuzetno ulažu u kvalitet i što se trude da prate svetske trendove, posebno jer je u pitanju domaći proizvođač. Kada sam već spomenula trendove, Aura je, ako se ne varam, jedini drogerijski brend koji je izbacio fiksator za šminku. Jedva čekam da ga isprobam. Novi tečni puderi mi deluju zanimljivo. Ako ih neko koristi, volela bih da pročitam vaše mišljenje.

Obradujte svoje usne!"

Pozdrav! Željka

No comments