Favourite make up brushes



Moja svakodnevna make up rutina ne zahteva bilo kakve četkice, možda čak ni svih 10 prstića. Ali kad se šminkam za neki izlazak ili priliku volim da se igram sa četkicama. Imam ih dosta, nikako previše, ali sam rešila da ne kupujem više. Do kad će me to držati videćemo.


Jedini kriterijum za izbor četkice mi je da je mekana. Oblik naravno biram po nameni, ali to se podrazumeva.
Ovo su mi omiljene:
1. Kabuki LOOK by Bipa je najnoviji i najslađi član moje make up brush crew. Sa njom nanosim puder u prahu ili kamenu i odlična je. Veličina je taman, mekana je pa ne grebe ni lice ni proizvod. Zbog ovog pink vrha, prava je girly četkica, a moja miriše na kokos, jer njome ponekad stavljam Essence Bronzer.

2. NO NAME četka za tečni puder sa oblim ivicama. Ovu četkicu sam sa još tri narčila preko Aliexpres sajta. Bila je to moja prva online porudžbina i nisam verovala da će biti ovako dobre. Cena je bila smešna, oko 4 eura plus besplatna poštarina. Mogu da je poredim sa Sephorinom (ne znam tačno broj), nije ništa bolja, a ni gora od nje, a cene im se drastično razlikuju.


3. ESSENCE četkica za rumenilo idealna za svaki neseser. Mala, mekana i odlična za nanošenje rumenila. Imam je sigurno 4 godine i nijedna dlaciča  nije ispala. Da sam znala, uzela bih onda još koju jer mi se sad ove crne sa ljubičatim/rozim ne sviđaju, iako su verovatno isto tako divne.

4. Definitiovno najomiljenije su mi CALA četkice za oči eyeshadow 313 i angled shadow 314 vrede svakog dinara i više. Dlaka je kvalitetna, gusta i ne linjaju se, odlično pokupe senku i vrlo lako možete sa njima da se našminkate. Definitivno moja preporka ako tražite povoljne a kvalitetne četke.

5. Još jedna NO NAME, kupljena pre x godina na sajmu kozmetike. Izuzetno kvalitetna, koso sečena koji koristim za popunjavanje obrva.
1. No name 2. Cala 314 3. Cala 313

Ovo je mojih 6 najomiljenijih četkica. Imate li vi iskustva sa ovim četkicama ili neke preporuke za možda još bolje?


No comments