Yves Rocher hamamelis gel za tuširanje

Kada sam vam letos pisala o gelovima za tuširanje koje volim i koristim, pomenula sam još jedan tajanstveni proizvod koji zaslužuje zasebnu recenziju. Stigao je konačno na red...Reč je o Yves Rocher blagom gelu sa hamamelisom* a u nastavku ćete pročitati zašto mi je postao miljenik.


Za početak nekoliko uvodnih reči...
Gel dolazi u jednostavnoj, beloj, plastičnoj bočici od 300 ml.  na kojoj su zelenim slovima ispisane sve bitne stvari koje se tiču samog proizvoda. Ambalaža ko ambalaža, u ovom slučaju nešto kvalitetnija od onih na koje smo navikli. Proizvod je oftalmološki i dermatološki testiran na osetljivoj koži i u pitanju je antialergijska formula sa neutralnom pH vrednošću.

Kao što već verovatno znate a pričali smo o tome i ranije, Yves Rocher je francuska kompanija koja nam pruža mogućnost da koristimo sve blagodeti prirode i da se negujemo isključivo prirodnim sastojcima koje pažljivo biraju i koji ulaze u sastav ovih proizvoda.

Proizvođač kaže: Blagi gel za tuširanje donosi vam sva svojstva omekšavanja ekstrakta organskog hamamelisa. Vrlo blaga biljna baza čišćenja koja ne isušuje kožu, svakodnevno brine za osetljivu kožu cele porodice. 


Moj utisak: Priznajem, ovaj gel me je osvojio na prvo korišćenje. Gel je izuzetno blag ali delotvoran, nežno čisti kožu praveći mekanu i mirisnu penu i imam utisak da razbuđuje sva čula. Ono što bih izdvojila kao plus je da pažljivo odabrani sastojci (pogledajte taj sjajni sastav) lepo neguju i hidriraju kožu pa mi nije potrebna dodatna nega za ionako suvu kožu. Koža me ne zateže već je glatka i hidrirana. A miris je posebna priča,  ispuni kupatilo i učini da se osećate kao prava gorska vila, plus ostaje dugo na koži. Moja preporuka za sve vas koji pažljivo birate proizvode prema sastavu i vodite računa o svojoj koži. Sadrži dosta blagih,amfoternih "čistača" koji dodatno ne isušuju kožu i ne sadrži parabene kao konzervasne.


*Hamamelis je grm poznat po tome što sardži sastojke koji omekšavanja i umirivanja kože. Zbog lekovitosti ove vrste, Laboratorije Bilja Yves Rocher odabrali su ekstrakt organskog hamamelisa koji zadovoljava posebna pravila uzgajanja i prerade kako bi vama pružili sve njegove vrline potpuno nedirnutima. Tajna formule: ekstrakt organskog hamamelisa , biljna baza čišćenja, biljni glicerin.

Gel košta 550 rsd i može se nabaviti samo u YR prodavnicama. 

Da li ste imale iskustav sa ovim proizvodom i koji vam je omiljen YR proizvod? 


No comments