MM: Feeling blue

Još jedna nedelja, još jedan matching manicure. :) Ovonedeljna tema je bila je BLUE MANICURE, prilično slobodna tema i verujem da će svi noktići biti unikatni i na svoj način divni. Moj pomalo depresivan naslov je posledica ovog vremena koje nikako da se zameni sunčanim. Ovo loše raspoloženje se nije prenelo na nokte, pa sam belu pozadinu ukrasila plavim detaljima. Nadam se da će vam se dopasti. :) 


Za ovaj manikir koristila sam beli FLORMAR nail emanel. Čula sam da su mnogi nezadovoljni ovim lakom. Ja na noktima imam dva sloja- prvi taaanaaak (koji nije ličio ni na šta) i drugi koji je pokrio lepo. Zatim sam šarala sledećim lakovima:

KIKO Sugar Mat broj 635

FLORMAR nail enamel broj 398 Blue Black

China Glaze Moody blue
 Sve sam ovo fiksirala SAHCE VITE, brzosušećim top coat-om. Ovo je za mene bilo otkriće. Dugo sam stavljala UV top coat, ali kako mi je sve to bilo komplikovano i kada mi je Lidija potvrdila efikasnost ovog tc, uzela sam ga. Iako je prošlo malo više od mesec dana kako ga imam, više od pola sam potrošila i definitivno će biti deo poklona svim drugaricama. Ko ga nije nabavio, požurite. :)



Kako vam se sviđa moj ovonedeljni manikir?


P.s. Pogledajte kako su drage blogokoleginice uradile svoje manikire.

No comments