Makeup Challenge #2: Pin-up look




Novi mesec, novi Makeup Challenge! Tema me je neizmerno oduševila jer je nešto što ne nosim često, čitaj nikad pa je i izazov bio veći. Nisam naročito vešta u nanošenju eyelinera i to mi uvek predstavlja problem ali ne odustajem, crveni karmin takođe jako, jako retko nosim na usnama. 
Meni je Dita Von Teeze predstavnica modernog pin-upa, i sinonim za isti. Naglašene obrve, crni tuš za mačkaste oči, naglašene trepavice, crveni ruž i savršeni ten. Evo kako to izgleda viđeno mojim očima.
Komentar je obavezan, zanima me vaše mišljenje! :)












Za kreiranje ovog, pin-up looka koristila sam:

OČI
Avon bazu za senke, Nyx paletu moju omiljenu (senka 1 iz prvog reda na ceo kapak, senka 5 iz drugog reda u pregib kapka, senka 2 iz drugog reda za definiciju obrva), Oriflame crni eyeliner o kojem sve hoću da vam pišem pa nikako. Na trepavice Rimmel maskara iz ovog posta + veštačke trepavice.

LICE
Golden Rose tečni puder i korektor, i Oriflame puder u kamenu da sve to lepo matira, na obraze Deborah Hi-tech rumenilo Terracotta #52

USNE

Ostajem dužna sliku korišćenih proizvoda na gomili.

Do narednog challenge-a,

No comments