Makeup Challenge #3: Ombre eyes + lips


Ja ne bih bila ja kada ne bih pred sebe postavljala cilj za koji nisam sigurna da ću uspeti da dostignem. Iskreno, tema ovog Makeup Challenga mi se nije nešto specijalno svidela iz više razloga. Nije mi predstavljala neki veliki izazov jer sam ovu tehniku koristila mali milion puta pri šminkanju, druga stvar je bila moja neodlučnost koje nijanse da koristim pri šminkanju i da li uraditi oči ili usne. A kako kod mene jedno bez drugog ne može, uradila sam oba :) Naravno, ne u istom momentu.
E, onda se pojavila Tanja sa novom Artdeco senkom u najlepšoj šljivastoj nijansi koju sam ikada videla a kako sam ja već duboko zalutala u jesen, ideja se sasvim "slučajno" nametnula. Zato, danas gledate makeup po Tanjinoj želji a mojoj izvedbi, jer mlađe sestre moraju da se slušaju <3
Uživajte sad u slikama a pred kraj posta vas čekaju čak 2 kolaža (by Tanja), oči i usne kao i spisak proizvoda koje sam koristila.


Evo ih i obećani kolaži:


Za kreiranje ovog looka koristila sam:

Prvo sam našminkala OČI jer su senke tamnije pa da mi se ne bi preslikavale po licu. Koristila sam Aura smokey eyes paletu o kojoj sam davno pisala. Senku br.1 sam nakon nanete Avon baze rasporedila po celom kapku pa sam u unutrašnjost oka posebno dodala još a kako bih naglasila taj ugao dodala sam još malo prelepe Kiko svetlucave senke #128. Senku br.3 sam stavila u pregib oka kako bih dobila na dubini. Na redišnji deo kapka sam stavila Artdeco šljivastu senku br 88 sa početka priče i ona je ujedno zvezda ovog makeupa. Na spoljašnji deo kapka sam stavila senku br.4 iz palete i time doprinela dodatnom naglašavanju. Uz gornju liniju trepavica sam stavila Avon šimerasti krejon umesto linera, malo za promenu. Malo Rimmel SE maskare na trepuške pa zatim lažne, Aura 07 trepke.

Zatim sam nakon šminkanja očiju prešla na LICE. GR tečni puder i korektor, Oriflame matirajući puder da izjednači sve i malo Nyx nežno roza rumenila da da boju obrazima.

Na USNE sam stavila GR ruž #129 a preko malo Essence sjaja #19. To je to što se tiče prvog dela.

Za ombre lips sam koristila moje trenutke favorite ako pričamo o GR ruževima a to u nekom narednom postu. 



Kako vam se dopada ovaj ombre makeup? Šta vam se više dopada? Nosite li često ovakvu šminku?




No comments