Golden Rose: Fluid foundation & Concealer


Sećate se posta o GR novitetima? Tada smo pričale o nekoliko dekorativnih stvarčica koje sam tih dana kupila i intenzivno počela da testiram. Među njima se našlo nekoliko karmina, jedna maskara i ova (tečni puder+korektor) o kojima ćemo danas govoriti. Pretpostavila sam da će vas ovo možda najpre zanimati ako negde budete u prilici da nabavite, dok su karmini već klasika, dosta se o njima pričalo jer ih velika većina vas obožava. Kako vreme nije bilo ni blizu letnje bacila sam se na korišćenje proizvoda pa prelazimo odmah na recenzije.



SATIN SMOOTHING FLUID FOUNDATION (vitamin E, SPF 15)
ili kako mi volimo da ga zovemo tečni puder. Dolazi u čak 10 nijansi mada sam ja kod nas na tržištu i tamo gde ga kupujem videla svega pet. Moj je u nijansi 27, to je neka prilično neutralna boja,više žućkastog nego roze podtona koja se savršeno stopi sa mojim tenom (videćete dole swatch). Meni prijatno miriše, na neku kremu za lice više nego na puder ali se taj miris izgubi posle nekoliko minuta nakon nanošenja.

Pakovanje/ambalaža: Puder se nalazi u staklenoj bočici ovalnog oblika i kao takva odlično leži u ruci. Na vrhu se nalazi pumpica koja savršeno funkcioniše a pumpica je potom zaštićena plastičnim poklopčićem koji tu služi više kao odbojnik da zaštiti pumpicu. Pakovanje je kod mene zaslužilo najvišu ocenu zbog staklene ambalaže koja mi deluje nekako luksuzno u odnosu na plastične bočice ili tube. 

Finiš je satenski, bar tako piše na pakovanju sa čim se slažem. Po mojim merilima to je mat finiš ali ne onako super mat da vam umrtvi ten već polumat (nadam se da shvatate šta hoću da kažem). Koža izgleda zdravo, matirano ali kao saten. 

Tekstura ovog pudera je kao krema srednje gustine, što znači da vam neće curiti niz ruku kada hoćete da je nanesete niti će vam trebati čitava večnost da je razmažete. Jednako lako se nanosi četkom za puder, sunđerčićem  pa čak i prstićima. Lako se blenda i prilagođava tenu.

Prekrivanje/trajnost: Prekrivanje je jako dobro, za moj pojam. Jedan tanji sloj kako ga ja obično stavljam izgleda prilično prirodno na licu a takođe se može nadograđivati bez da vam lice izgleda kao maska. Što se trajnosti tiče, ja baš nisam dobar reper je meni sve izdrži dok ga ne skinem ali ono što je bitno je da ne oksidira tokom vremena. Mislim da je namenjen osobama sa suvom, normalnom i mešovitom kožom uz dodatak matirajućeg pudera u poslednjem slučaju.

Količina/cena: Puder sadrži 34 ml. proizvoda što je malo više u odnosu na druge pudere drogerijskog ranga. Kupila sam ga u DIS marketu po ceni od samo 599 rsd. Ostala mesta gde ga možete nabaviti ako ste iz BG-a su Immo centar, Kristabell parfimerija ili neke manje lokalne parfimerije (cene ne znam).

Zaključak: Ovakav jedan proizvod od mene je zaslužio ocenu čisto 5. Ako želite puder koji je ugodan na licu, deluje prirodno, ima dobro prekrivanje, dobru trajnost na licu a uz to je niskog cenovnog ranga onda je ovo moja preporuka za vas.

P.S. Nosila sam ga na licu kreirajući lookove za dva makeup challengea: Nude i PinUp.

*Swatchevi

STICK CONCEALER ili korektor kao što vidite na slici dolazi u obliku stika, kao karmin. Postoji u 6 nijansi (kod nas nešto manje, mislim 4) a moj je 01. Nijansa je svetlija od moje kože i jako mi se dopada. Ono na šta imam primedbu je ambalaža. Mogla bi biti malo kvalitetnija i jača, poklopac mi je već napukao na jednom mestu, ne znam zašto i od čega. Da se vratimo na sam korektor...osim za korigovanje nepravilnosti, služi i za posvetljavanje predela oko očiju i to radi odlično. Ako ste suvokožac kao ja, može vam se desiti da vam istakne suve delove ili da se nakuplja u sitne borice ispod očiju. Naravno, sve se to da srediti nekim puderom za fiksiranje ali eto, moje je da kažem :) Sama tekstura korekrora je savršena, kremast, klizi po koži i savršeno se blenda. Nema neki miris, više onako neupadljiv. Što se tiče količine i cene, i one su u savršenom odnosu: za cenu od 180 rsd dobijete 4,5 gr. proizvoda.



A sad, da čujem vas...imate li neko pitanje za mene, da li ste koristile neki do ova dva proizvoda, kako vam se sviđa moja recenzija? Čekam vas :)


No comments