RANDOM POST - šta radim, čime se bavim, o čemu razmišjam...

Jutros sam se probudila ne nešto specijalno raspoložena ali zato prilično inspirisana. Odmah sam dohvatila svoj mali rokovnik u koji zapisujem svoje ideje i misli ne vezano samo za blog već i za život. I tako je pod naletom inspiracije nastao ovaj post. Sasvim slučajno! A tako nešto najbolje istadne :) Ovaj post neće imati puno veze sa kozmetikom ali hoće sa lepotom življenja. Ovo je ujedno i dobra prilika da se bolje upoznamo. Pa da krenemo polako...



1. Ono što me drži okupiranom već skoro godinu dana je ovaj BLOG na kojem se sada nalazite. Šminka i uopšte kozmetika je jedna od mojih prvih ljubavi. Sećam se kao juče da je bilo kada sam šminku i parfeme krala od mame misleći da ona to ne zna, prvo nevešto šminkanje sa najboljom drugaricom tada a sada kumom, prvu kupovinu proizvoda za skidanje šminke i negu lica, velikog ogledala pred kojim sam znala da sedim satima....A sada ova "blogomanija", kako je ja zovem, koja me ščepala i ne pušta. Tu je ne presušna inspiracija (ok, sa manjim krizama), ljubav prema pisanju, želja za sticanjem novih znanja i iskustava u sferi kozmetologije, isprobavanje i testiranje novih proizvoda, upoznavanje i druženje sa blogokoleginicama, usavršavanje u fotografiji, čitanje drugih blogova i razmena iskustava, razmena poruka sa čitateljkama, i još puno toga. Ovaj blog je moja oaza i vreme koje mu posvećujem je samo moje. I čini me srećnom. Dokle god je to tako, ovaj blog će živeti. Iako sam sa Tanjom, sestrom od strica, u celoj ovoj priči danas isključivo pišem u svoje ime. Ono što mogu da kažem u ime obe je da se trudmo i nerviramo, pišemo i delimo uspeh zajedno, baš kako smo zamislile na samom početku. I dalje imamo problem sa odgovaranjem na komentare pojedincima i ne znamo zašto je to tako, pokušavamo da prilagodimo izgled bloga tako da bude po ukusu obe ali i da se vama svidi, a od skoro imamo i nove potpise koje stavljamo na kraju svakog posta. Iako smo se od samog početka potpisivale ispod postova kako biste znali koja je šta pisala, sada imamo napredniju verziju i nadamo se da vam se dopada. Takođe, cenimo svaki komentar koji ostavite bilo da je pozitivan ili negativan, znači nam da znamo u kom pravcu da se krećemo i orjentišemo. Hvala vam na tome i što ste uz nas. Septembar će biti slavljenički mesec pa već uveliko razmišljamo o jednom većem giveawayu, ali pričaćemo još o tome kada dođe vreme.


2. Druga stvar koja me okupira već duže vreme a koja je nepravedno zapostavljena zbog pisanja bloga je iskazivanje moje umetničke strane na malo drugačiji način a to je DECOUPAGE. U jednom momentu, gledajući sve te lepe radove zainteresovala sam se i pitala da li bih ja to mogla. Naravno da sam mogla :) i jako, jako mi se svidelo i to ne samo meni a iz te ljubavi rodila se stranica na Facebook-u i moj mali magični svet Mademoiselle.Tu možete pogledati moje radove koje sam uradila do sada i pratiti me naravno u narednom periodu. Radove i prodajem i poklanjam a najviše od svega uživam u stvaranju novog umetničkog dela, pažljivom sakupljanju salveta i kupovini materijala i četkica. Osim četkica za šminkanje, skupljam i ove druge :) Ovo o čemu vam sada pišem nemojte shvatiti kao reklamu ali ipak volim malo da se hvalim, hahah, i ostala sam vam dužna kada sam u postu o sebi rekla da sam kreativna. Sada imam i dokaz za to :)
P.S. Ako nekim slučajem ne znate šta je dekupaž i pitate se šta je to, reći ću vam da je to tehnika lepljenja salveta i posebnog dekupaž ili rižinog papira na predmete od drveta, stakla ili keramike u svrhu dobijanja dekorativnih predmeta. Sve je vrlo interesantno, zabavno, nije teško ali je potrebno strpljenje. Za ostala pitanja mi se slobodno obratite.


3. Ono što takođe volim i u čemu uživam je ŠETNJA PORED REKE, pa se tu nađe po neki splavić gde se može popiti ukusno piće, limunana, koktel ili samo ice kafa. Imam par omiljenih, ali neću da ih reklamiram, ako me pratite na Instagramu znate koji su :) Nađe se tu po koji dobar restoran i neka ukusna večerica. Bitno da je reka, vodu volim i opušta me i spas je kada su velike vrućine kao što to sad nisu. Kada smo već kod mora,  godine je more još pod znakom pitanja ali mislim da će pre neki evropski grad biti posećen. Ja sam od onih osoba koje ne moraju svake godine na more a kako volim da putujem i na neki način AKTIVAN ODMOR, evropske destinacije su uvek dobra opcija. Po svemu sudeći će to ove godine biti Italija :)

4. RASPRODAJE su ono što me uvek obraduje, odobrovolji i ulepša dan ma kako težak bio. Trčim tamo gde piše SALE i ove godine sam ulovila nekoliko dobrih komada. Šalu na stranu, većinu stvari (mislim na odevne) kupujem na sezonskim sniženjima jer je to dobra prilika da uštedim za nešto drugo npr. od kozmetike što se ne može naći po sniženoj ceni. Nije li to dobra ideja? Naravno da pravila nema, i da kupim ono što mi se dopadne i po punoj ceni ili kada mi je jednostavno potrebno. Ove godine sam kupila H&M haljinu po ceni od 600 rsd, kupaći kostim u TAKKO Fashion radnji takođe sam platila oko 600 rsd, preslatku bluzu u BERSHKA radnji za 400 rsd, helanke farmerke C&A za 1000 rsd, par majčica...i da vam ne nabrajam više. Našlo se tu još nešto accsesoara , ešarpa, veš. Nisam preterivala namerno jer sam skoro sređivala garderober i pošteno ga ispraznila. Nije u redu da ga odmah nakon toga napunim :) Ili jeste? :)


5. U slobodno vreme volim i da ČITAM. Trenutno sam posvećena knjigama Danijele Stil, čitam ono što sam propustila jer njene knjige skupljam jednom mesečno kada izlaze uz časopis BLIC ŽENA. Kako koja mi se svidi, ali u suštini volim njene knjige i idealne su za opuštene letnje dane jer su lagane i čitke. Volite i vi da je čitate? Preporučite mi nešto!
Kada smo već kod čitanja, ne znam da li ste znali da već par godina učim ENGLESKI JEZIK. U školu u centru grada odlazim dva puta nedeljno i stvarno volim što sam se na kraju odlučila da upišem kurs posle godina i godina dvojbe da ili ne. Grupa je mala ali odabrana od 8 ljudi i divnom profesorkom i učenje jezika je pravo uživanje. Sada, s vremena na vreme, dok traje letnja pauza povremeno prelistam knjige i polako se pripremam za početak novog kursa koji će početi u septembru, čini mi se i jako se radujem.


I, tako, malo po malo dođosmo do samog kraja. Puno lepih stvari se skupilo na jednom mestu, sve ono što život čini lepšim. Ali, bez ljudi koji mi ulepšavaju i boje svakodnevnicu ne bih bila to što jesam. Uz brdo obaveza, ono što sama sebi nametnem i ono što mi život servira, uživam u životu i braku sa mojim mužićem, njegova i podrška moje porodice mi daju snagu i ljubav, blog, hobi koji volim i uživanje u sitnicama, čine moj život skoro pa savršenim.
                                                     Pozdrav devojke, do sledećeg posta....






No comments