Hi-Tech freak and that's who I am


Iskreno, nikad nisam mislila da ću napisati ovakav post, ali sam shvatila gledajući yt i čitajući neke blogove da nije loše da ovo podelim sa vama. Imam "pametni" Samsung telefon i sve aplikacije skidam sa GooglePlay-a, ali verujem da ih ima i na AppStore-u. Pa da krenemo. Pokušaću da napravim neki red.
     
1.Instagram i sve vezano za fotografiju


Instagram ne moram mnogo da hvalim, verujem da ga svi već imate i obožavate. Ne sećam se kada sam poslednji put objavila sliku na facebook-u, već ih sve kačim ovde. Ako me ne pratite možete me naći pod @italiano_cica. Jedino što ne volim i nikad ne koristim je kamera, već sliku prvo uslikam pa onda "profiltriram". :)


Ukoliko vam slika nije kvadratnog oblika, a ne želite da je sećete, InstaSize je prava aplikacija za vas. Nije najbrža aplikacija i nekad baguje, ali malo strpljenja i uspećete da sredite sliku. Takođe imate mogućnost da propuštate sliku kroz filtere, ubacjete razlčite pozadine i dodajete stikere.

Još dve Insta alikacije, a to su FotoRus i u okvir njega postoji i  InstaMag. Obe su odlične za razne kolaže, sa različitim motivima i za mislim da se zove slika u slici (obratite pažnju na Ajfelov toranj na cetvrtoj slici FotoRusa). :)


PicsArt mi je omiljena aplikacija kada hoću da se igram sa slikama. Ima sve- filtere, photoshop, stikere, ramove, pozadine, šta god vam duša poželi. Možete da pravite svoje slike, da docrtavate na neku već postojeću sliku, stvarno, šta god vam padne na pamet. :)

  
2. Gadgets
 


Da li vam se nekada desilo da uđete u neku radnju i čujete pesmu koja vam se svidi, ali ne znate koja je ili sam ja jedini ludak po tom pitanju? SoundHound je najbolja i najkorisnija aplikacija koja postoji. Samo upališ aplikaciju i ostaviš da telefon sam otkrije koja je to pesma. Za ovu aplikaciju potreban je inernet, međutim (ipak je ovo najbolja aplikacija na svetu), ako niste online, on će zapamtiti pesmu i kada se budete konektovali pretražiće datoteku i reći koja je pesma bila u pitanju. THE BEST!  Probala sam i na stranu i na našu muziku i RADI. :) Da li baš svu "seljaniju"  može da prepozna, ali većinu može. 


Ko voli serije da gleda, prati više njih i ne može uvek da popamti kada šta izlazi, ovo je aplikacija za vas. TV Show Guide je korisna aplikacija za sve one koji se vode onom pametan piše lud pamti. Imate spisak svih serija, označite šta ste ogledali i on vas obaveštava kada izlazio nova epizoda. Molim lepo, nema više haosa u glavi da ne znam šta sam odgledala, šta ne. 

Sama činjenica da imam prethodnu aplikaciju i da ne bih zaboravila šta sam odgledala a šta ne, uz to ako vam kažem da imam i μTorrent  instaliran sugeriše da je neophodno da ih negde i odgledam. 
BSPlayer  kao i svaki drugi player, međutim ono što ja jako volim je što sam automatski skida prevod. Možete da izaberete koji ćete, srpskog nema baš često, ja obično skinem engleski i tako gledam. Taman malo da doučim english. :)

LED flashligth je jedna aplikacija koju bi svi trebalo da imamo jer nikad ne znamo kada će zatrebati. Ne zauzima puno memorije tako da nećete ni osetiti.  Milion puta mi je bila potrebna i definitivno se isplati instalirati ovako nešto.

I za kraj, najslađa aplikacija My talking Tom. Definitivno bi trebalo da sam prerasla igrice na telefonu, ali on mi je toliko sladak, nisam mogla da odolim. Kada sam ga instalirala, dobila sam bebu Toma kojeg mazim, pazim i hranim i on raste (I am crazy, I know!). Moguće je da je ovo najdosadnija aplikacija u smislu da mu stalno nešto fali i stalno mora da se čačka nešto oko njega, al nemam srca da ga deinstaliram/ubijem. o.O 

Ovo su samo neke, omiljene. Imam još brdo aplikacija: Facebook, Messenger, WhatsApp, Viber, Foursquere (odličan guide kroz bilo koji grad), Snapseed, Dropbox,  ali one su one vam dobro poznate.

Koje su vaše omiljene aplikacije? Podelite sa mnom tu informaciju, ostalo je još malo memorije. :)

No comments