Golden Rose Noviteti #1

Nikada ne bih pomislila da ću pisati o GR novitetima i da će ih biti ovako puno. GR šminku sam koristila još kao srednjoškolka pa je potom godinama nije bilo kod nas a na red su došli drugi brendovi. A onda se desilo čudo kada su rešili da porade na kvalitetu samih proizvoda kao i ambalaži dok su cene ostale standardno iste, niske i pristupačne svačijem džepu. 


Pre nekoliko dana sam vas obavestila na našoj Facebook strani da sam u DIS marketu sasvim sllučajno ugledala čitav štand GR kozmetike, pa sam se teška srca odlučila samo za karmin i korektor, sve pod parolom da mi ništa od šminke trenutno nije potrebno. Do tada sam GR šminku (uglavnom lakove i karmine) kupovala u Kristabell parfimeriji ali mi se ta radnja nikada nije dopadala zbog svoje veličine(nikad manja radnja za vas koji niste bili). Stigla sam kući a onda sam to isto veče rešila da popustim sve kočnice i vratim se na mesto zločina :) I evo šta sam sve donela sa sobom...Da napomenem, ovo će biti samo kratki osvrt na svaki od proizvoda dok će detaljne recenzije biti u dogledno vreme kada ih malo duže budem koristila.


Prvo ću da vam predstavim GR Satin Smoothing Fluid Fondation ili tečni puder u nijansi #27 i GR Stick Concealer u nijansi #01. Oba sam po prvi put koristila sinoć dok sam radila jedan makeup koji ćete uskoro videti na stranici bloga, i utisci su za sada pozitivni. 
Bočica pudera je u staklenoj ambalaži, sa pumpicom na vrhu što je super i olakšava doziranje i sadrži 34 ml. što je ipak malo više nego što smo navikli. Ima blag, neupadljiv miris, lako se blenda četkom kojom sam ga nanosila i ostavlja satenski finiš. Srednje je prekrivne moći ali vam ne mogu reći koliko traje na licu jer sam ga nosila svega par sati ali mi se nije topio i klizio sa lica čak i po onolikoj vrućini. Moja kože je normalna i obično sve ostaje tamo gde jeste pa mislim da ću biti zadovoljna. Leto je rezervisano za tonirane/bb/cc kreme pa ovog lepotana ostavljam za jesen. Plus, lepo se slika, videćete fotke za koji dan :)
Korektor je isto prijatno iznenađenje, u formi karmina, mekan i kremast, fino klizi po koži i lepo pokriva. Baš lepo jer ja imam šta da pokrijem kada pričamo o podočnjacima. Moj je broj #01 ali mislim da nije najsvetliji koji postoji.

Cene: Tečni puder 599 din.
          Korektor 180 din.


Sledeće što ću vam prestaviti je GR City Style maskara. Nju sam kupila iz čiste radoznalosti jer košta toliko a i ranije sam čitala pozitivne recenzije vezane za nju. Fino rasčešljava trepavice i odlična je za svakodnevni look. Sadrži 9 ml.  i koštala je 157 din. A, da, dolazi zapakovana u foliju tako da znate da je niko nije otvarao pre vas a na štandu uredno postoje testeri. Ono što me je privuklo je izgled četkice. Naime, sama četkica je silikonska ali su čekinje sa jedne strane duže a sa druge strane kraće, vidite na sllici. Sve u svemu, pozitivna ocena. 

Kada pričamo o karminima, ovaj primerak sam već imala ali vam ga nisam pokazivala pa sad koristim priliku. Reč je o GR Velvet Matte u nijansi #26. Zapravo sam želela neku drugu ali je nije bilo tada u Kristabell-u pa sam uzela ovaj. Karmin kao karmin je super, dugo taje, ne isušuje usne pa ako ste ljubiteljka mat karmina imate preporuku ali bojom nisam preoduševljena pa mi nije na listi omiljenih. To je neka boja mesa koja nije na slici baš verno ispala ali na mojim usnama deluje previše roza. Cena mu je nešto preko 200 din. za 4.2 gr.



 Ovi lepotani su mi puno draži jer su nijanse baš po mom ukusu. Jedinu zamerku imam na ambalažu koja izgleda malo jetino a takav osećaj imam i kada ga uzmem u ruku. Ne mogu da odlučim koji mi je lepši :)
Prvi, #127 sam dobila od Šmizletine a mislila je da će i dobro stajati i nije se prevarila. Jeste malo krečast i uvlači se u borice usana ali ako su usne dobro pripremljene to nije neki problem. U suštini, sva 3 se uvlače u borice ali za cenu od 169 rsd im opraštam :) Nijanse su predivne i ugodan je osećaj na usnama sa njima kao i prijatan miris. #129 je pravi nude koji sam godinama tražila za smokey eye i možda je najlepša nijansa koju imam dok je #117 jedna lepa ružičasta nijansa a njih nikad dosta.

 
Evo ih i swatcevi za njih:


To su moji GR noviteti. KAKO VAM SE DOPADAJU? ŠTA NAJVIŠE?




No comments