ZARA women eau de toilete



Ja sam od onih devojaka koje vole da nose parfem sa sobom i iznova ga dodaju tokom dana a kako je to ponekad nemoguće zbog veličine torbe ili sadržaja u istoj, ovo što vidite ispred sebe se nametnulo kao idealno rešenje. Pre nekoliko meseci sam prilikom jedne kupovine u Zari otkrila ove lepotane i od tada su mi stalni stanovnici kozmetičkog nesesera koji nosim sa sobom. Kako sam skoro potrošila ovaj primerak, ovih dana idem po novi u potrazi za novom mirisnom notom. A pre toga ću da vam kažem nekoliko reči o njemu...

Kao što možete videti na slikama, u krajnje simpatičnu i jednostavnu bočicu sa metalik srebrnim poklopcem na odvrtanje, smeštena je ova toaletna voda bez imena ali zato upakovana u preslatku baby roze kutiju sa velikim pink srcem. Da, ambalaža me je privukla i ovaj put :)

Na vrhu bočice a ispod poklopca nalazi se staklena kuglica (to zaboravih da slikam) koja je ujedno i aplikator koji omogućava jednostavno korišćenje ovog proizvoda.

Miris je lep, nežan, cvetni pa ako ste ljubitelj/ka takvih nota sigurna sam da bi vam se svideo. Svež i prozračan, meni miriše na neki lep cvetni vrt. Nažalost, miris se ne zadržava predugo na koži i to je moja jedina zamerka. Ali, koliko para toliko muzike :)

Možete ga naći u Zari (baš ispred kase), za cenu od 499 rsd dobijate 10 ml. proizvoda.




DA LI SAM VAS ZAINTERESOVALA OVIM MINI PROIZVODOM?VOLITE LI OVAKVA MINI PAKOVANJA?

Stay gorgeous! Lidija

No comments