Summer TAG Post

Kada sam videla ovaj Summer Tag post kod Ivane Anaviglam , znala sam da ću ga odmah napisati jer mi se jako svideo. I Tanji se dopala ta ideja, i eto ga, post se nalazi pred vama :)

Opet smo ga, kao i prošli put, uradile obe a pozivamo i vas! I momentalno smo poželele da se teleportujemo na neku plažu...

Uživajte, nadamo se da će vam biti interesantan <3





1. NAJBOLJE OD LETA....

Lidija: Duži dani, haljinice, izležavanje na plaži, predivni zalasci sunca....Ok, ako nema mora, onda divne večeri na reci :)

Tanja: Sunce, more, plaža, nema ništa bolje. I naravno, period bez obaveza, jer sam ja još uvek školarac. :)

*Fotografija preuzeta sa interneta

2. OMILJENA LETNJA PIĆA I HRANA

Lidija: Ovog leta definitivno bi to bila Limunana, kao uostalom svi ti letnji (bezalkoholni) kokteli, sveže voće i povrće koga sada ima u izobilju.

Tanja: Hladni napici, bilo da je kafa u pitanju ili neki ceđeni sokovi. Uz to naravno i hladni kokteli. Što se hrane tiče, lubenica i dinja su nešto čemu se veoma radujem kad dođe leto. I giros,to me nekako na more podseća.

*Fotografija preuzeta sa interneta

3. OMILJENI LETNJI ODEVNI PREDMETI

Lidija: Haljinice (mini ili maksi), kratki šorcići i topići :)

Tanja: Haljine, šarene narukvice i sunčane naočare. :) Ove godine ću ipak morati da nabavim i šešir, ali nikako da nađem neki da mi stoji.

*Fotografija preuzeta sa interneta
4. OMILJENA LETNJA OBUĆA

Lidija: Sve ono što se brzo obuje, japanke (za plažu), sandalice i baletanke.

Tanja: Otvoreno i udobno, mada nisam baš uspela puno takvih da nađem.

*Fotografija preuzeta sa interneta

5. NAJDRAŽI LETNJI MAKEUP LOOK

Lidija: Ne volim puno šminke na licu nikada a pogotovo leti. Najviše volim kada sam preplanula pa mi je potreno samo malo bronzera, maskara i sjaj na usnama.

Tanja: Tonirana krema, bronzer, olovka za oči i maskara. Ako je neki izlazak u pitanju, volim da stavim veštačke trepavice, 'da naglase prirodnu lepotu'. :)

*Fotografija preuzeta sa interneta

6. NAJDRAŽI MIRIS, BRONZER I LAK ZA NOKTE?

Lidija: Trenutno mi je omiljen Versace Yellow Diamond, od bronzera bi to bio Essence (jedini koji imam) a lak za nokte? Pa to se već zna: Essie Watermelon <3

Tanja: Gucci Flora je trenutno moj omiljeni, bronzer za leto NOUBA a lak, paaa svi šarenih boja. :)

*Fotografija preuzeta sa interneta

7. LETNJI STYLING KOSE

Lidija: Zbog velikih vrućina i vlage koju moja kosa ne podnosi, leti mi je jako teško da imam bilo kakvu frizuru. Zato mi je jedino rešenje punđa na 101 način :)

Tanja: Vezana u visok rep preko dana, ili neka pletenica, a za veče lokne. Od prirodnog sušenja nema ništa jer mi je kosa poprilično divlja, tako da je svakodnevno pranje i sušenje obavezno.

*Fotografija preuzeta sa interneta

8. SAMOTAMNJENJE ILI IZLEŽAVANJE NA SUNCU?

Lidija: Izležavanje na suncu, definitivno! Ali "pametno" sunčanje :) Nemam baš lepa iskustva sa proizvodima za samotamnjenje.

Tanja: Izležavanje, definitivno. :) I to najradije rano ujutru ili predveče, kažem najradije ali čvarim se ceo dan. :)

*Fotografija preuzeta sa interneta

9. OMILJENI SPF PROIZVOD

Lidija: Nemam omiljeni, to se kod mene menja iz sezone u sezonu.

Tanja: Ima ih više, a čini mi se da će se lista ove godine produžiti. 

*Fotografija preuzeta sa interneta

10. IDEALNA LETNJA DESTINACIJA

Lidija: Neko Grčko ostrvo, mada imam jako puno mesta na svojoj travel WL koje bih volela da posetim.

Tanja: Trenutno bih jako volela da posetim Hrvatsku i nadam se da ću tu želju uskoro sebi ispuniti.

*Fotografija preuzeta sa interneta

To bi bilo to od nas dve... Pozivamo i vas da učestvujete u ovom TAG-u ako ste raspoložene :)

Stay gorgeous! Lidija & Tanja


No comments