BALEA sprej za zaštitu kose od toplote


Što se mene tiče, Balea je osvojila moje srce po ko zna koji put :) Ovaj brend ne prestaje da me iznenađuje što novitetima koje nudi svojim potrošačima, što dizajnom samih proizvodima, o kvalitetu i cenama i da ne pričam. Ovaj put vam pišem i prenosim svoje utiske o još jednom novitetu (bar za mene) na policama DM drogerija a radi se o spreju za zaštitu kose od toplote, kao što piše i u naslovu ovog posta. Trend it Up kolekcija je u pitanju, a kako već posedujem sprej za glatku kosu morala sam nabaviti i ovaj. Kao što sam već toliko puta do sada pomenula, volim ravnu, glatku i sjajnu kosu (ne previše dugu) a da bih je imala baš takvu potrebni su mi ovi mali pomagači :) Trudim se da je ne peglam previše često, jer je već farbana i isušena ali ipak mora biti fenirana pa makar i u kućnim uslovima.

NEKOLIKO REČI O SAMOM PROIZVODU:
Ovaj sprej dolazi u beloj, neprozirnoj, plastičnoj bočici od 200 ml. sa prskalicom na vrhu, sa sigurnosnim klik-klak patentom koji vam obazbeđuje sigurnost od curenja proizvoda ako ga nosite negde sa sobom. Miriše lepo i prijatno, meni na žvake, ali ne preterano dugo. 
Proizvođač kaže da štiti vlakno kose od toplote do 200 C i da predstavlja zaštitu kose prilikom feniranja, peglanja i uvijanja kose. Čini kosu glatkom i sjajnom.

NAČIN UPOTREBE:
Na mokru ali isfrotiranu kosu ravnomerno naprskati sprej sa razdaljine od 15 cm i zatim nastaviti sa sušenjem. Pre upotrebe pegle ili figara naprskati ponovo na suve delove kose.

MOJE MIŠLJENJE I UTISCI:
su dosta slični kao kod spreja za glatku kosu. Kosa je nakon feniranja/peglanja ravna, glatka i sjajna. Takođe se lako rasčešljava ali feniranje nije ništa lakše nego obično. Druge efekte nisam primetila još uvek, iako sprej koristim oko 2 meseca. Za sada mi je kosa u istom stanju kao i pre, nisam primetila ni poboljšanje ni pogoršanje u pogledu suvoće. Ja svakako kosu negujem kao i pre i nisam primetila bilo šta novo i drugačije. Nadam se hoću ali na duže staze. Pod tim mislim da će mi ovaj sprej sprečiti isušivanje krajeva i oštećenja nastala tretiranjem kose visokim temperaturama.

Iako sam i ovom kao i prethodnom prskalicom zadovoljna, ipak smatram da nije neophodna i da se bez nje može.


NAPOMENA: Ukoliko vam sprej dođe u kontakt sa podom obavezno ga obrišite jer može doći do klizanja! Provereno :)

SASTAV za kraj:
Alkohol opet na visokom drugom mestu ali do sada BEZ negativnih posledica.

DA LI STE KORISTILE OVU PRSKALICU ZA KOSU? ILI MI PREPORUČUJETE NEKU DRUGU KAKO BIH ZAŠTITILA KOSU OD TOPLOTE FENA/PEGLE?  

Ne zaboravite na GIVEAWAY, prijvite se!!!
Stay gorgeous! Lidija

No comments