Pedikir na moj način - Lidija

Gorgeousice,
za danas sam vam pripremila jednu temu koja je aktuelna ovih dana a to je nega stopala. Leti više nego ikad u toku godine mada sam mišljenja da lepa ženska stopala zahtevaju negu tokom cele godine. Sada ću vam detaljno objasniti kako ja to činim. Za mene je to mali spa ritual koji rado primenjujem bar jednom nedeljno u letnjim mesecima a zimi nešto ređe. Nekoliko puta sam odlazila kod pedikira, da vidim kako oni to rade ali mi to nije pričinilo neko posebno zadovoljstvo. Nisam škrtica ali nije mi prijatno pa izbegavam. Zato svoja stopala negujem kod kuće, a uz malo volje i truda smatram da to može svako od nas. Naravno, pod uslovom da nemate neki veći problem sa svojim stopalima što zahteva stručan, medicinski pedikir koji se svakako ne preporučuje primenjivati kod kuće. Pa da lagano krenemo...




Na slici iznad vidite šta vam je sve potrebno. Moj pedikir je jednostavan i podrazumeva svega nekoliko koraka:

1. Prvo što uradim ako već imam lak na noktima (uvek imam :)) je ODSTRANJIVANJE LAKA sa noktiju, uglavom uljanim skidačem laka kojim inače i skidam lak sa noktiju na rukama.

2. Sledeći na redu i ujedno moj omiljeni korak je KUPKA ZA STOPALA. U tu svrhu koristim specijalizovana sredstva za opuštanje stopala, a ako ih baš nemam pri ruci može da posuži i obična morska so, kupka za kupanje, mirisne soli ili eterična ulja koja sipam u mlaku vodu, zaronim stopala koja tako stoje 15-20 minuta. Na slici vidite Balea kristale za kupku sa uljem mente i ekstraktom crvene pomorandže.

3. UKLANJANJE ZADEBLJALE KOŽE je sledeći korak. Kada su mi stopala omekšala, zadebljalu kožu odstranjujem prvo kamenom za pete a zatim grubljom stranom turpije. Ako za to ima potrebe, posežem za ovim Titania belim nožićem koji možete videti na slici. Sa nožićima generalno i žiletima morate biti mnogo obazrivi i rađe se nemojte upuštati u rad sa njima ako niste sigurni šta radite jer možete napraviti više štete nego koristi.

4. SREĐIVANJE NOKTIJU je moj drugi omiljeni korak.  On podrazumeva potiskivanje kožice, uklanjanje mrtve kože oko noktiju (makazicama) i obavezno oblikovanje noktiju turpijom. Nokte na nogama kao i na rukama nikada ne sečem več ih oblikujem turpijom.

5. Kada sam se rešila kože kojoj tu nije mesto i sredila nokte, obavezno uradim PILING stopala. Piling stopala radim kada su mi stopala suva pilingom koji je namenjen stopalima (obično koristim neki Oriflame ili Avon; na slici gore vidite Oriflame Foot Scrub sa jagodom, mislim da nije više aktuelan u katalozima) a ukoliko nemate ovako nešto pri ruci, uradite ga pilingom za telo. Predlažem da ovaj korak ne preskačete, meni je baš prijatan i ugodan, a ima i bitnu funkciju. Učiniće da vaša stopala zablistaju. Peškirom skinem ostatke pilinga i odumrle kože i prelazim na korak br.6 a....

6. korak je MASAŽA STOPALA KREMOM.  Ja već dugo vremena koristim Oriflame feet-up o kojoj sam već pisala i pominjala je ovde pa neću to činiti ponovo. Zadovoljna sam pa ne menjam. Ako za to ima potrebe, stopala bogato namackam kremom pa zatim obučem čarapice i tako prespavam. Nije mit da vam je koža ujutru kao bebina.

7. LAKIRANJE NOKTIJU je poslednje na listi. Prvo odstranjivačem uklonim višak kreme sa noktiju, namestim separatore između prstiju i uživam u lakiranju. Obično su u pitanju neke jarke nijanse i uglavnom se trudim da se boje na noktima ruku i nogu usaglase :) S obzirom da su u pitanju jarke nijanse, na nokte prvo nanesem neku bazu ili običan providan lak za nokte pa ih tek onda lakiram. Tako znam da će se lak lakše skinuti i da mi nokti neće požuteti. Na kraju obavezno ide nadlak za zaštiti ceo manikir (na slici Seche Vite).

To bi bilo to! A sada da čujem vas...GDE OBIČNO RADITE PEDIKIR, KOLIKO ČESTO, KAKO? DA LI SLIČNO KAO I JA?

Stay gorgeous! Lidija

No comments