NOTD: Blue Sky


Inspiracija za današnji manikir koji vam predstavljam je poslužilo ovo nebo iznad nas sa mnoštvom belih oblačića. Kako su nam ovi julski dani većinom promenljivi, vedro nebo se začas pretvori u teške sive oblake iz kojih se sruči kiša, a kako sam bila pod utiskom istog fenomena, manikir je dobio i takvo ime: Blue sky! Tanja i ja smo dugo polemisale oko naziva manikira ali ja nisam mogla da se otmem utisku i zadržala sam prvobitno ime. Ako imate kakav pametniji predlog, tu sam da saslušam i eventualno promenim :)





Zvezda današnjeg posta je ovaj prelepi Flormar plavac pod brojem #423 ali bez naziva. Koliko sam primetila, i ja i druge blogerke, neki lakovi su numerisani samo brojevi dok drugi imaju i broj i svoj naziv. Zašto je to tako ne znam (ako znate pišite) ali mislim da bi bilo idealno da svaki lak nosi svoje ime kako bi ih lakše pamtili, jer pamćenje suvoparnih brojeva nije baš lako a ni interesantno.

Flormar lakovi su mi se pokazali kao odlični pa sam tako nabavila nekoliko primeraka koje ću vam uskoro i predstaviti. Do tada ćete imati priliku da vidite po neki (interesantan) manikir sa njima pa ćete ih videti zajedno sve na okupu u jednom zasebnom postu. 

Flormar lakove generalno odlikuje nešto ređa formula ali bez brige, ništa što će vam mnogo smetati. Međutim, sa 2 srednja sloja ili 3 tanka ćete dobiti punu nijansu. Dugotrajni su što mi se mnoogoo sviđa (manikiri mi traju 5-7 dana, zavisno da li stavljam top coat preko ili ne), imaju baš fin sjaj i brzo se suše. Ono što mi se ne sviđa kod njih je prilično tanka četkica, ali dobro, niko nije savršen :)


Sada vas prepuštam slikama....
Kombinovala sam 2 Flormar laka #423 i #006 (kreč beli) tako što sam 3nokta obojila u plavi a 2 u beli lak. Zatim sam na parče sunđera nanela malo plavog laka i tapkala po donjoj polovini belog. I to je sve. 
Uživajte i napišite mi kako vam se dopada!?







Stay gorgeous! Lidija

No comments