AVON Extra Lasting ruževi / summer edition

 

I tako, moja pomama za karminima ne prestaje. Ja, koja sam do skoro bila "sjaj" devojka, ako se tako može reći, sada odjednom imam na gomili toliko karmina. Malo, za svaku prosečnu kolekcionarku istih ali za mene, i previše. I još jedna bitna stvar, izlazim polako iz svoje nude zone komfora i sve mi češće pažnju privlače neke vesele, letnje nijanse.

Danas, vam predstavljam dva nova iz Avona. Čak se i rimuje :) Karmini su iz Extra lasting kolekcije.
 Avon obećava dugotrajnost na usnama do čak 8 h. Takođe, efekat koji daje je usnama dugotrajnu i odvažnu boju. Formula koja se ne razmazuje, hidrira usne i neguje ih zahvaljujući vitaminu E i proteinima pšenice.



Pretty in Pink je klasična ružičasta nijansa.




Sunkissed je narandžasta nijansa. Prava letnja, bez sjaja, u boji breskve. Hit ovog leta!

Ruževi su smešteni u jednostavne zagasito crvene ambalaže sa metalnim prstenom po sredini na koji je utisnut Avon logo dok je na poklopcu ispisana kolekcija ruža. Poklopac čvrsto prijanja i ne može se otvoriti tako lako. Takođe, oba sadrže po 3,6 gr. i mirišu neodoljivo na Kiki bombone što mi se jako dopada.

Što se tiče same teksture, karmini su kremasti i ostavljaju satenski finiš. Prosto, klize po usnama dok ih nanosite i daju prividan osećaj hidriranosti. Nakon nekoliko minuta ta hidrantnost se potpuno gubi. Istina je da ih ne osećate na usnama i da daju lep finiš, ja bih rekla polumat ako se tako može reći ali ....uvek postoji to čuveno ali. Avon je ovde malo zakazao, pa umesto da hidrira usne malo duži period on ih isušuje. Naravno, nećete imati ispucale usne nakon korišćenja ruža ali ja imam neki osećaj zatezanja i potrebu da dodatno koristim labelo. Na trajnost od par sati nemam zamerku čak sam i prijatno iznenađena uzimajući u obzir da nisu preterano pigmentovani.

I swatchevi za kraj:

Pre nego što kažem da je stvarno karj, pogledajte kako meni stoje :)
*Sunkissed

*Pretty in Pink
Mogu se naći u trenutnoj Avon brošuri po ceni od 379 rsd (sniženi su sa 550).

Ipak, nakon svega nisam se pokajala što sam ih kupila ali smatram da se mogu naći i bolji za tu cenu.

Stay gorgeous! Lidija

No comments