BALEA sprej za glatku kosu


Kao što možete da pretpostavite zvezda današnjeg posta je BALEA sprej za glatku kosu iz Trend it Up kolekcije. Ako ste kao i ja zaljubljenice ravne, negovane, sjajne i glatke kose na pravom ste mestu, nastavite čitati ovaj post.


Od kako sam ga spazila na polici Dm-a, znala sam da će biti moja. Od tada je član stalne postavke u nezi moje kose. Dugo vremena sam bila u potrazi za nekim sličnim proizvodom a našla sam ga u ovom girly Balea pakovanju.

Dolazi u roza plastičnoj bočici od 200 ml. sa prskalicom na vrhu (kao što vidite na slici), sa sigurnosnim klik-klak patentom koji vam obazbeđuje sigurnost od curenja proizvoda ako ga nosite negde sa sobom.
Sadrži kolagen koji jača i štiti vlakna kose pri feniranju ili extremnom izlaganju visokim temperaturama prilikom peglanja kose ili figara. 
Predivnog je mirisa, na dinju koji se ne preterano dugo zadržava na kosi.

NAČIN UPOTREBE:
Na mokru, peškirom isfrotiranu kosu ravnomerno naprskati sprej sa razdaljine 20-25 cm. a zatim nastaviti sa sušenjem kose fenom. Za još veći efekat glatke kose pojedinačne pramenove ispraviti peglom za peglanje kose.



MOJE MIŠLJENJE I UTISCI:
Efekti ove prskalice za kosu su zaista vidljivi, vizuelno i taktilno. Kosa je ravna i glatka i doslovno kao svila pod prstima. Da se razumemo, kosa nije ravna sama od sebe već je potrebno feniranje, bar mojoj kosi. U slučajevima kada koristim peglu, efekat je vidljiviji. Kosa nije naelektrisana, a krajevi su mirni i zaglađeni.


Sastav za one koje vode računa o tome...mene malo brine ovaj alkohol na visokom drugom mestu ali verovatno je u sa nekim razlogom. :)


I još jedna slika za kraj :)

Možete ga naći naravno u Dm drogerijama po ceni od 300 i kusur dinara i ja kažem da vredi svake pare :)

Koristite li ovaj ili neki sličan proizvod? Preporuka bi mi dobrodošla! 

Stay gorgeous! Lidija



No comments