AVON piling + maska za lice


Danas ću vam predstaviti još dva noviteta iz Avona a tiču se preparative. Reč je o pilingu i maski iz Planet Spa kolekcije i od kada sam ih prvi put isprobala postali su stalni članovi moje nege lice. Poslednji put sam pisala o Avon dekorativnim favoritima koje najčešće koristim u poslednje vreme a ako ste propustile post možete ga pročitati ovde.

Na slici ispod možete videti četkice kojima nanosim masku za lice. U pitanju su dve pljosnate četke (kojima se inače može nanositi tečna podloga), jedna je iz Origlame-a a druga je neka obična ali jako fina četka koju sam kupila u jednom setu četkica na ebuy-u. Apliciranje masku na lice četkicama je super stvar jer se maska ravnomerno nanese a i nema uprljanim prstića.


Kao što već pretpostavljam znate lice se za masku najbolje pripremi tako što odradite piling. Ako ste u mogućnosti, najbolje je da ove radnje radite posle tuširanja kada vam je koža omekšala a pore otvorene. Tada će rezultati biti još bolji. Potrebno je da koža bude čista i bez šminke, to se podrazumeva.

AVON PILING ZA LICE SA MINERALIMA IZ MRTVOG MORA

Piling dolazi u tubici od 75 ml. što je po meni sasvim dovoljna količina da proizvod ne traje 100 godina a potrebno ga je potrošiti 12 meseci nakon otvaranja. 

Namena: Pomaže uklanjanje nečistoća i površinskog, mrtvog sloja ćelija i viška masnoće. 

Upotreba: Piling nanesem na očišćeno ali umiveno, još vlažno lice, nežno umasiram na kožu izbegavajući predeo oko očiju, sačekam da se osuši a potom isperem. Tako preporučuje sam proizvođač a ja se pridržavam. Međutim, ono što ne preporučujem je korišćenje pilinga 3 puta nedeljno kao što je takođe navedeno od strane proizvođača. Pogotovo ako imate osetljivu kožu. Zašto? Zato što je piling malo grublji za moj ukus, mislim da bi bio preagresivan za čestu upotrebu. Bar u mom slučaju a nemam osetljivu kožu. 

Piling je u formi neke gušće kreme što mi se jako sviđa jer nema šanse da se rasipa i razliva po rukama ili kupatilu. Čestice unutar njega su male, ali oštrije (za moj ukus, ponavljam), mene podsećaju na pesak zato što mu je miris divan, morski. Ne vide se okom jer su iste bele boje ali se osećaju pod prstima. Nisam imala nikakvih iritacija ili alergija od njega, vidim da prija mojoj koži.

Cena u poslednjem katalogu: 369 rsd


Swatch
 
Sastav


AVON MASKA ZA LICE SA MASLINOVIM ULJEM

Maska za lice je iz iste, Planet Spa kolekcije kao i piling. Takođe, dolazi u tubici od 75 ml. i takođe ga je potrebno potrošiti za 12 meseci od otvaranja. Mislim da neće potrajati toliko jer se brže troši od pilinga, s obzirom na nešto ređu i tečniju formulu.

Namena: Ova maska je namenjena hidrataciji kože jer obnavlja nivo vlažnosti kože čini je hidrantnom i osveženom. Istina!

Upotreba: Takođe se nanosi na očišćenu kožu koja je prethodno ispilingovana ili ne, kako više volite. Ja je nanosim pljosnatom četkom sa početka priče, izbegavajući predeo oko očiju, i čekam 20 minuta da se maska osuši i upije. Zatim je isperem mlakom vodom. I to je sve. Dok se maska suši na licu ja sam obično na Instagramu ili odgovaram na pristiglu poštu :)

Formula maske je ređa i nekako gelasta ali nema problema kada se nanosi. Pri samom nanošenju se oseća alkohol (što mi se ne sviđa ali ne traje dugo i nema nekog neprijatnog osećaja u vidu peckanja ili sl.) i maska blago hladi (što mi je super, i biće tokom letnjih meseci). Miris ne mogu tačno da definišem, nekako je osvežavajući i prijatan. Zaista je potrebno da se osuši 20-ak minuta, onda i skidanje toplom vodom ide lakše.

Cena u poslednjem katalogu: 369 rsd



Sastav


Swatch


 ZAKLJUČAK:
Ovo jedan super par! Za moju ne zahtevnu kožu su odlični, zanemariću male mane koje sam im našla. Ako vam je potrebna maska za hidrataciju ili jedan dobar piling, imate moju preporuku!

Za koji dan mi stiže još jedna prinova iz te kolekcije, peel-off maska (koje inače obožavam) pa će biti i utisci o njoj kada je isprobam :)

Da li ste probale već nešto iz ove kolekcije? Utisci? Ili preporuka? Slušam... :)

Stay gorgeous! Lidija

No comments