BALEA ulje za telo

Drage moje, danas vam donosim priču o jednom od omiljenih proizvoda za negu kože. Pre nekoliko dana sam vam ga i predstavila i na našoj facebook strani a kako je slika naišla na veliko oduševljenje rešila sam da napišem par reči za sve one koje su radoznale i/ili vole da pročitaju tuđe mišljenje. Reč je o:
BALEA ULJU ZA TELO
sa kokosom i vanilom.


PAR UVODNIH REČI:

Naime, u par navrata sam vam pominjala moj problem sa suvom kožom tela (ne preterano ali ipak suvom) i kako sam stalno u nekom pohodu na proizvod koji će nahraniti moju kožu i pružiti koliku toliku hidrataciju. Naročito zimi. Osim Mixa losiona o kojem sam vam pisala, moj dobar prijatelj u ovom problemu je i Balea ulje za kožu sa fenomenalnim mirisom vanile i kokosa. Koristila sam ulja i ranije ali od kako sam otkrila baš ovo mojoj sreći nema kraja.
U narednim redovima ćete pročitati i zašto.



PAR REČI O SAMOM PROIZVODU:

Ulje dolazi u bočici od 150 ml. ne toliko velikoj kao što izgleda na slici pa se nemojte iznenaditi kada ga ugledate na polici. Bočica je plastična, jednostavna, kompaktna, sa čepom na vrhu koji se odvrće potpuno a sama ambalaža je žuta kao i samo ulje, prijatna za oko i mami na korišćenje kao i većina Balea proizvoda. Sasvim očekivano.

Sa mirisom vanile i kokosa je, jako prijatan i nenapadan, ako mene pitate idealan, savršena kombinacija. Takođe, sa uljem jojobe i avokada, i bisabololom koji neguju i hidriraju kožu. Iako je namenjeno za sve tipove kože, mislim da bi najviše odgovaralo osobama sa suvom i normalnom kožom.

Dermatološki je ispitano, bez dodatnih boja.

Gustina ulja je srednja, ni pregusto ni suviše retko, taman da se prenese iz bočice na kožu.

Sastav :


MOJE MIŠLJENJE:

Još jedan u nizu mnogobrojnih, odličnih i kvalitetnih Baleinih proizvoda. Ulje se osim za negovanje kože tela može koristiti i za masažu. Lagano se umasira u kožu, koža ga brzo upije i ne ostavlja masan trag što je meni vrlo bitno. Potrebna je mala količina tako da će vam ovakav proizvod baš dugo trajati.

Kako mi ovo nije prva bočica a moje oduševljenje ne jenjava, nastaviću da kupujem ovaj proizvod dokle god se bude proizvodio. Što se mene tiče, zadovoljio je svoju funkciju, ima miris koji obara sa nogu koji sedugo vremena zadržava na koži i moja koža ga voli.

Trenutno se po sniženoj ceni od 259 rsd može kupiti u Dm drogerijama.
 


Probale? Utisci?

Stay gorgeous! Lidija

No comments