Dodir sunca

Obožavam preplanuli izgled i kad pocrnim nekako sam sama sebi lepša. Ko me poznaje malo bolje sigurno je imao priliku da čuje kako kažem: ‚‚ Uh kad pocrnim, kako će mi lepo stajati. :)''. Nažalost ovo kod mene traje samo oko mesec dana godišnje, jer sam inače deficitarna u melaninu.
Na osnovu ovoga pretpostavljate da mi je bronzer neizostavan deo make up rutine i u narednom tekstu predstaviću vam 4 omiljena.


NOUBA br 52. Ovo je najstariji bronzer koje imam i verovatno je odavno trebalo da završi u kanti, ali ja nemam srca to da uradim.


NOUBA je italijanski brend koji je pre bio mnogo zastupljeniji kod nas, Kažu da je to profesionalna šminka, a ja vam mogu reći da sam tada bila prezadovoljna njome. Koristila sam pudere, rumenila, senke i bronzere jer sam se bavila plesom i to je zahtevalo kvalitetnu šminku. Sada znam da jedino u podzemnom prolazu na Terazijama prodaju ovu šminku. 
Pakovanje je klasično mat crno, iz jednog dela (poklopac je spojen da donjim delom gde se nalazi bronzer), dobro zatvrara pa nema bojazni da će se otvoriti u torbici i polomiti.  Sam bronzer je odlično pigmentovan i veoma postojan na licu. Ne kruni se i dugooo traje. :) Nijansu vam rečima ne mogu opisati pa ću naravno odraditi swatcheve. Ima puno reflektujućih čestica koje su ostavljaju utisak prirodne preplanulosti.



Sledeći je MaxFaktor bronzinh powder 01 GOLDEN koji je zaslužno među favoritima. Pakovanje je takođe crno, plastično, međutim ovde je poklopac odvojen od donjeg dela, što me ne oduševljava posebno, ali kao i da je bitno. Dokle god mi proizvod iz unutrašnjosti pakovanja odgovara, ono može biti kakvo god. :) Bronzer je takođe dobro pigmentovan i ne kruni se. Boja je malo narandžastija, pa valja biti oprezan prilikom nanošenja. U sebi ima dosta zlatnog šimera pa ga koristim kad pocrnim, prilično taman i ako bih ga nanosila na bledo lice, bilo bi veštački. Većina vas i ima ovaj bronzer, pa znate o čemu pričam.




Sad na red dolazi najmirišljaviji član moje make up družine, a to je Essence matt bronzing powdet SUN CLUB for brunettes. Nisam brineta, ali mi je onaj za plavuše bio mnogo svetao. Dolazi u velikom providnom, plastičnom pakovanju iz jednog dela. Površina bronzera je bila 'izrezbarena' u obliku dve cice koje poziraju. Ono što najviše volim kod ovog bronzera je miris na kokos koji me odmah transportuje na plažu. Evo, i sad, dok ovo pišem, bronzer mi stoji otvoren. :) Boja je prilično svetla, pigmentacija nije Bog zna kakva, postojanost takođe, ali miris koji ostaje na obrazima nakon nanošenja to sve poništava. Još jedna stvar koja mi se sviđa je ta što je ovo mat bronzer i za svaki dan je pun pogodak. 



Najnoviji komad sam uzela skoro i imali ste priliku da ga vidite u KIKO noviteti #Tanja: KIKO bronzer powder 104. Crno, mat pakovanje, sa ogledalcetom, za razliku od ovih prethodnih. Dobro je pigmentovan i ne troši se brzo. Boja je izuzetno prirodna i pogodan je za svaki dan, ili u kombinaciji sa NOUBA-om za neku večernju varijantu.




Za kraj swatch:


Imam još par komada, ali za ova četiri najčešće posežem. Koristite li vi bronzer i koji je po vašem mišljenju najbolji?

Stay gorgeous! Tanja

No comments