Essence toppers: #15 glitter on me VS. #16 cool breeze

Ovo je jedan davno obećani a nikad napisani post. Do danas! Glavni krivci su bili moji noktići koji nisu bili u baš reprezentativnom stanju za slikanje ali se sada situacija vidno popravila zahvaljujući Evelin lakovima za oporavak, zato je i novi post tu.



Pre nego što počnete da uživate u slikama, reći ću par zajedničkih osobina ova 2 toppera:
  • pakovani su u staklene bočice karakteristične za lakove
  •  imaju po 8 gr. proizvoda i ja sam ih platila 139 rsd na sniženju
  •  toperi se koriste za ukrašavanje noktiju, kao nadlak
  • prilično brzo se suše
  • prilično teško se skidaju sa noktiju
  •  sadrže u sebi sitan gliter, šljikice, trakice...
  • niska trajnost topera na noktima (1-2 dana) i nakon toga počinju da se ljušte i kao da povlače lak koji je ispod sa sobom



1. ESSENCE TOPPER #15 GLITTER ON ME 
Providan lak koji u sebi sadrži sitne srebrne šljokice i trakice koje se presijavaju u svim mogućim duginim bojama.
Ja volim da ga nanosim samo na deo nokta (kao na slikama ispod), retko na ceo, tako mi se više dopada.
Na slikama imam 2 sloja Flormar #006 belog kreč laka + 2 sloja Essence topera #015, bez dodatnog nadlaka.


I još nekoliko sličica sa blicem...




2. ESSENCE TOPPER #16 COOL BREEZE
Providan lak sa gliterom u osmougaonom obliku koji se zavisno od svetlosti prelama u belo/roza boji (kao na nekim slikama) ili plavo/zelenim nijansama (kao na slikama na noktima).
Obično ga nanosim na celu nokatnu ploču preko nekog drugog tamnijeg laka da bi šljokice došle do izražaja.
Na slikama imam 2 sloja Essence tamno sivog laka #134 + Essence toper #16 u 1 sloju, takođe bez nadlaka. Ovakva kombinacija mi se najviše sviđa.


Kako vam se dopadaju ovi moji toperi i da li volite da ih koristite? Čime ukrašavate nokte?

Stay gorgeous! Lidija

No comments