Essence haul #2: Paleta senki, sjajevi za usne i maskara

Ovo je drugi i poslednji deo Essence noviteta. U prvom delu ste imale prilike da čitate o bronzanom puderu i mozaik puderu. Klik ovde ako ste propustile.

Danas ćete imati prilike da čujete po koju reč o preslatkoj paleti, dva sjaja za usne i famoznoj maskari a što je još bitnije da vidite swatcheve.


Prva na redu i meni najinteresantnija je Essence Sun Club paleta senki za oči u nijansi 02 Long Beach. Od svih paleta koje su bile na stalku ova mi se najviše svidela jer sam znala da je mogu nositi za svaki dan. Sadrži 7,5 gr. i ukupno 8 različitih senki (7 sa šimerom + 1 mat) spakovanih u praktičnu, plastičnu ambalažu. Ambalaža je čvrsta a poklopac čvrsto prijanja tako da nema bojazni da će vam se otvoriti u neseseru.


Moje mišljenje je takvo da sam za male pare od samo 319 rsd.dobila jako dobru paletu senki. Iznenađena sam kvalitetom paletice u pozitivnom smislu. Sviđa mi se to što su senke dobro pigmentovane, boje se lepo i dobro stapaju jedna sa drugom i male su gramaže tako da postoji velika šansa da konačno jednu paletu potrošim do kraja. Senke su takođe mekane pa ne morate grebati po površini. Paleta dolazi sa aplikatorom koji je solidan ali ga ja ne koristim.
Na slikama se vidi koje boje najčešće volim i kombinujem, a paleta je pogodna za kreiranje kako svakodnevnog tako i smokey eye looka.


Zatim, prelazimo na Essence XXXL shine lipgloss u nijansama: 14 Bubble Babe i 19 Nude Candy. Kao što sam već pisala, nije mi prvi put da ih koristim a lično bih volela da im je aplikator malo mekši. Sjajevi su sasvim solidnog kvaliteta, naravno nema onog woow efekta koji će vam trajati satima ali mogu sasvim lepo da upotpune svaki makeup. Bazirala sam se na neutralne nijanse za svakodnevno korišćenje, skoro pa bezbojni sjaj sa sitnim pink šimerom u njemu za diskretan sjaj i neutralnu breskvastu nijansu. Za cenu od 139 rsd na sniženju dobila sam 5 ml. proizvoda slatkastog ukusa. I zadovoljna sam.





Za kraj sam namerno ostavila Essence Stays no matter what 24h volume mascaru. Nije me razočarala ali nisam specijalno oduševljena. Kao i većina Essence maskara i ova mi se prilično brzo suši a toga sam se najviše plašila a takođe zna da slepi trepavice. Četkica je klasična i na nju nemam zamerki. To je jedna maskara srednjeg ranga, za svakodnevno korišćenje. Nisam primetila da se razmazuje, trusi ili nešto slično. Mislim da je neću ponovo kupiti, pored toliko novih bila bi prava šteta.


Ovim sam zaokružila priču o Essence novitetima. Imala sam sasvim dovoljno vremena da ih testiram i steknem neki utisak. Essence jako volim i neki njihovi proizvodi čine moju svakodnevnu makeup rutinu.

Imate li neki od ovih proizvoda ili možda neke druge favorite? Volela bih da ih čujem! :)

I <3 ESSENCE

Stay gorgeous! Lidija

No comments