UV gel, gel lak ili običan lak?

Za svaku devojku veoma je važno da ima negovane ruke i sređene nokte. Sate utrošimo na turpijanje, lakiranje, crtanje, razne top coat-ove, skidanje laka i sve ispočetka. Dvadeset prvi vek nam je doneo različite inovacije pa i u polju nege noktiju. Pošto sam imala prilike da probam, a i lično radim sva tri načina. odlučila sam da podelim iskustvo sa vama.

Za početak da vam kažem nešto o mojim noktima: čvrsti su, ne listaju se, ali su kada bi bili dugački težili su da se saviju na unutra, što je mene strašno nerviralo. Gel sam prvi put stavila sa 17 godina i od tada sam ga stavljala možda dva puta godišnje, u letnjem periodu. Pošto nisam svaki put bila zadovoljna krajnjim izgledom manikira, kod kuće bih odmah sama vršila korekciju i tada sam odlučila da kupim sebi sve što mi je bilo potrebno za stavljanje gela i od novembra 2011. sam konstantno imala gel na noktima.

Jačanje prirodnih noktiju UV GELOM

Postupak: Pre nego što se počne sa nanošenjem gela, neophodno je pripremiti nokat tako što se isturpija prvi sloj nokatne ploče i aplikuje dehidrator (UV prajmer). Ovo je neophodno uraditi da bi se nokatna ploča odmastila i da bi bolje primila gel. Zatim se u tankom sloju nanosi UV skulpring GEL koji se maže preko cele nokatne ploče (ukoliko želite da radite izlivanje, ovim gelom prelazite i preko kalupa). Gel se suši u lampi 120 sec, alkoholom se skida lepljiv sloj koji zaostaje neakon vezivanja gela za nokatnu ploču. Između svakog nanošenja, ja sam malo turpijala gel, ukoliko je negde bio deblji ili nepravilan, kako bi na kraju sve bilo ravnije i tanje. Zatim se nanosi beli gel za french, susi, pa još jedan sloj skulpting gela. nakon ovog koraka sledi finalno turpijanje prvo grubom, pa posle i nežnom turpijom i maže se još jedan sloj top coat gela i suši u lampi.

Moje iskustvo: Ja sam bila više nego zadovoljna efektom. Gel je trajao dugo, kada nisam radila french manikir, preko gela sam  mazala obične lakove. Imala sam utisak da lak mnogo duže stoji nego na običnom noktu. Kada sam radila korekije, NIKAD NISAM SKIDALA CEO GEL već sam samo istanjivala postojeći, pripremila deo nokta koji nije bio pod gelom i nanosila jedan sloj manje gela. Ovo je verovatno razlog zbog kojeg sada kada sam rešila da odmorim od gela, nokti mi nisu u katastrofa stanju. Mnogo devojaka greši kada odliči da skine gel, krene da ga čupa sa nokatne ploče. Uh, ja ne mogu ni da zamislim kako to boli i kako je neprijatno. Posle toga, naravno da nokti budu užasni, tanki i lomljivi. TO NIKADA NEMOJTE RADITI! Ako se podigao deo gela od nokte, isturpijate ga malo jačom turpijom i onda izravnajte nežnom četvrtastom turpijom.
Razlog zbog kojeg sam trenutno odustala od gela je lenjost :)- mrzi me da radim sama sebi, a pošto sam neviđeni baksuz, pa sam svaki put nezadovoljna kako ispadne kada mi neko drugi radi, moram malo da odmorim dok ne skupim malo strpljenja. :)

Trajni manikir GEL LAKOM

Postupak: Postupak je sličan kao nanošenja UV gela. Nokat se i u ovom sličaju mora pripremiti, što opet znači turpijanje. Nravno, blaže, tj. blažom turpijom i posle toga ide opet dehidrator. Posle toga, gel baza koja se suši u lampi, gel u tankom sloju ili dva, svaki se pojedinačno suši u lampi 120 sec. Top coat opet posle svega toga i to je gotovo.

Moje iskustvo: Odlična zamena za običan gel. Ojača nokat do određene mere, naravno ne kao gel, 2-3 nedelje imate savršen manikir i nema potrebe za stalnim popravljanjem laka. Jedina loša strana je može da vam dosadi jedan te isti manikir na noktima. Meni dosadi, pa ja to češće menjam. :) Ukoliko ne želite dugačke nokte, ovo je odlično rešenje za vas.
Što se skidanja tiče skida se isto onako kako skidamo šljokice sa noktiju, acetonom natopljenu vatu stavite na nokat, uvijete folijom i sačekate 8-10 minuta. Gel samo skilizne sa nokta. Kupila sam skidač gel laka od istog brenda kao i gelovi, misleći da je to neka posebna tečnost. Kad sam došla kući i pogledala sastav (ne znam zašto to nisam pogledala u radnji): ACETON, LANOLIN, PLAVA BOJA. Ako mene pitate čist aceton. Lanolin je vosak i kao trebalo bi da hidrira nokat i kožu, al' kod mene to ne pije vodu. Pažljivo isecite vatu u veličini nokatne ploče, natopite acetonom, prekrijte folijom i nećete imati problema.

Manikir običnim LAKOM

Postupak i moje iskustvo je suvišno da pišem jer smo sve to radile i znamo kakav efekat možemo da očekujemo. Dužina manikira zavisi od samog kvaliteta laka ili broja slojeva koji se nanose. Postoje raznorazni top coat-ovi koji produžuju vreme trajanja laka. Moj omiljeni se suši u UV lampi i sa njim lak može da traje do 10 dana, ukoliko ne odlučim ranije da ga menjam. :)

Iskoristiću priliku da vam se pohvalim mojim radovima. :)

Ovo su noktići koje sam radila drugaricama

Ovo su noktići naše drage Di i moji počeci. 


Ovo su moji noktići

Ovo su Lidijini noktići

Ovde sam bila Dijanina saradnica na blogu Sasvim obična devojka, tada još uvek nisam imala svoj. Napravile smo seriju nail tutorijala.


Mnogi su protiv geliranja noktiju jer ne vole ništa veštačko na sebi. Ja ne smatram geliranje ništa više 'veštačkim' od stavljanja korektora na lice, konturisanja, stavljanja maskare ili veštačkih trepavica da bismo istakle oko, iscrtavanjem usana ili stavljanjem umetaka u kosu. Dokle god nije preterano, ja podržavam. :)

Koju 'tehniku' vi koristite za ulepšavanje noktiju? Ukoliko nekoga zanima nešto više o geliranju i samoj tehnici, slobodno pišite i pitajte sve što vas zanima. :)

Stay gorgeous! Tanja

No comments