Belea ULTRA SENSITIVE pena za umivanje

Danas ću vam pisati o mom trenutnom favoritu. Budući da sam potrošila Bioten gel za umivanje o kom sam več pisala (link), došlo je vreme da nabavim novi. Htela sam da potražim neki bez sulfata da ne bih bespotrebno isušivala kožu lica. Sasvim slučajno sam naletela na ovu penu u DM-u.
Pene su inače najbolji proizvodi za čišćenje masne kože i več duže vreme planiram da nabavim neku, čak sam bila spremna  i dobre pare da izdvojim za to. 
Kao i večina Baleinih proizvoda i ova pena je bila prilično jeftina, 385 dinara, tako da nisam puno razmišljala.



Dolazi u beloj bočici koja sadrži 175 ml tečnosti sa pumpicom koja stvara penu. Na trenutak sam se začudila tako velikom pakovanju, ali pošto može da se koristi i za telo, eto opravdanja. Možda je malo nezgodno za putovanje, ali ako može da zameni i kupku veoma se isplati. Za sada se samo umivam i polako se troši. Pumpica savršeno dozira, nema onog iznenadnog curenja veće količine od one potrebne- jedna 'pumpica' je sasvim dovoljna za umivanje.



Što se formulacije tiče NEMA parfema, boja, konzervansa (parabena), eteričnih ulja, glutena, silikona i parafinskog ulja. Posle ovog podužeg spiska zapitali biste se: A ŠTA IMA? :)
IMA prirodne sastojke koji štite prirodni zaštitni omotač kože, alantion koji sprečava gubitak vlade, blage tenzide dovoljno moćne da temeljno očiste kožu. Ako mene pitate, ovo je sasvim dovoljno. Na pakovanju postoji znak DAAB odnosno logo Nemačke asocijacije za alergije i astmu koje potvrđuje da je ovaj proizvod alergološki trestiran i dokazano je da je bezbedna primena kod posebno osetljive i alergijama sklone kože. Ako mogu oni, možemo i mi sa normalnom, mešovitom ili masnom kožom sklonoj aknama.



















Lično, imam masnu kožu i bila sam pomalo skeptična da li ću moći dobro da očistim lice ovako blagom formulom, ali za sada se pokazalo da nisam bila u pravu. Iako je blaga, pena odlično pere.

Koža ostaje čista i sveža. Jedina mana je možda ta što koža nije ništa specijalno hidrirana posle pranja, mekana ili na šta smo već sve navikli i čemu težimo, ali hidratantna dnevna krema to lako reši. Par dana sam koristila ovu penu i svaki put bih imala drugačiji osećaj nakon čišćenja lica- ujutru super, uveče me zateže koža lica, peruti se, al onda sam shvatila gde grešim. Lice se mora umivati mlakom ka hladnoj vodi, jer topla voda zna dodatno da isuši kožu.

Nanosim je ujutru i uveče na mokro lice, utrljam nežno i dobro isperem. Kao što sam već rekla jedna 'pumpica' je sasvim dovoljna za umivanje.   
Iako je proizvođač naveo da ova pena i hidrira kožu, smatram da to ipak nije dovoljna hidratacija pa je neophodno nakon umivanja naneti hidratantna kremu.

***Čijtajuću recenzije drugih blogerki videla sam da ih upoređuju sa penama za brijanje, tj kako ova pena ne ostavlja onaj masan film na koži. Iako je naziv preparata isti- PENA, potpuno je različita formulacija zbog različite primene. Pružite šansu ovom tipu perača, nećete progrešiti. :)



Šta vi koristite za umivanje? Kako vam se čini ova pena, da li ste je probali već?


Stay gorgeous! Tanja

No comments