Smokey Eyes paleta by Aura

Drage moje,
danas vam pišem o zvezdi skorašnjeg #LOTD posta, prvog te vrste na našem blogu. Post možete pogledati ovde.

Kao što ste iz naslova mogle da primetite, reč je o Aura paletici pod brojem #206 namenjenoj za smokey eyes. Iako ih ima u 6 predivnih kombinacija (što možete videti na slici ispod) ja sam se odmah zaljubila u ovu ljubičastu i moram da vam priznam da je to bila ljubav na prvi pogled.

*Preuzeto sa zvaničnog Aura sajta
*Aura je moja omiljena domaća kozmetička kuća čije se sedište nalazi u Nišu a na čijem bi kvalitetu pozavidele i svetski poznate firme. Njihov korektor, kao i senke i lakove koristim već godinama i njihov sam veliki fan.


Sama paletica, ja je zovem paletica jer je malih dimenzija, sadrži 4 različite senke (poređane vertikalno) od po 1 gr. plus aplikator koji je upotrebljiv.

Ambalaža je od čvrste plastike a na poleđini se nalazi slika sa uputstvom kako se senke koriste.

Od svih senki najmanje koristim ljubičastu (3. u redu) i obično kao večernju šminku ili u svečanijim prilikama kada situacija to zahteva. Na slikama izgleda fino i diskretno a nikako napadno što je meni jako bitno.
Upravo je ta crna senka sa šimerom bila odlučujuća kada smo započele sa makeup performansom :)


Evo šta kažu na Aura sajtu: 
Osim za kreiranje čuvenog smokey eyes-a, može se koristiti i za cat eye ili efekat zadimljenog pogleda. Da bi se postigao ovaj efekat u komplatu se moraju naći tri različite senke, veoma svetla za podlogu, veoma tamna za izraženi efekat i srednje tamna nijansa koja ublažava oštre prelaze i daje zadimljeni izgled oku.
Kombinacija boja urađene su tako da odgovaraju različitim bojama očiju.
Postoji varijanta dnevne i varijanta večernje ( kombinacija sa crnom mat senkom) šminke.
U setu su četiri nijanse kako bi se povećala mogućnost kombinovanja i postizanja različitih efekata.

Senke su za cenu po kojoj se prodaju od nešto manje od 500 RSD i više nego solidne. Mekane su ali se ne truse, lako se nanose četkicom bez grebanja po površini i sasvim fino se blendaju. Kada želim da pojačam njihov efekat ili planiram da mi ostanu na očima 8+ sati, koristim bazu za senke. Meni i bez baze traju dugo ali to naravno zavisi od tipa kože.

Za kraj evo i swatcheva...

 Sigurna sam da većina vas koristi Aura senke pa me zanima vaše mišljenje o njima. Ako sam nešto zaboravila da napišem, a sigurno jesam, pišite mi :)

Stay, gorgeous! Lidija







No comments