Omiljeni ruževi ove zime by NYX

*Odozgo na dole: Chic, Vitamin, Pumpkin Pie

Danas ću vam pisati o tri omiljena Nyx ruža koja ću nositi ove zime. Neki od njih ste već imale prilike da vidite u sklopu #LOTD postova koje smo Tanja i ja od skoro počele da radimo na blogu, a neke ćete tek da vidite. Predstavljaću ih sledećim redom:


*Chic #LSS566a
CHIC - pink sa plavim odsjajem. Jedna prelepa pink nijansa, ni prejaka, ni premalo pigmentisana, ne tako tipična za mene jer sam do sada uglavnom nosila svetlije nijanse ali je ovo iskorak za mene pa je zato zaslužio počasnu prvu poziciju. A kako mi stoji možete pogledati ovde.

*Vitamin #LSS626

VITAMIN - svetlucava boja breskve. Ovo je jedna izrazito narandžasta nijansa, sedefasta i za veoma kratko vreme me je osvojio. Kada sam ga kupovala želela sam nešto što nikada nisam imala, a ovo je definitivno nijansa koju nikada nisam koristila. Verujem da će mi najbolje stajati na leto kada malo preplanem ali ne žalim se ni ovako. :)

*Pumpkin Pie #LSS630
I za kraj, moj omiljeni nudić, PUMPKIN PIE - neutralna breskva bež. Ovo je bila ljubav na prvi pogled. Merkala sam ga još kada Nyx šminke nije nilo kod nas i znala sam da mora biti moj. Sasvim logično, prvog sam ga nabavila. Čini mi se da na mojim usnama izgleda malo breskvastije nego što bi trebalo ali to je samo moje mišljenje. Sve jedno ga obožavam.

Zajedničke osobine ova tri ruža:
  • kremasta formula
  • osigurana hidratacija
  • zadovoljavajuća pigmentisanost
  • ne naročita dugotrajnost
  • fino, elegantno, svedeno, praktično pakovanje
  • sadrži 4 gr. proizvoda 
  • cena: 360 rsd
  • bez mirisa (ili ga ja ne osećam)
I za kraj, još dva swatch-a!

Zahvaljujući našoj sasvim običnoj devojci Di imam još dva Nyx ruža na svojoj WL: Indian Pink i Pure Nude :)))
Ovo je moj izbor a koji je vaš? Pišite mi :)

Stay gorgeous! Lidija

No comments