My little winters helpers by Mixa

Ukoliko ni vaša koža ne voli zimu, suva je, zateže, svrbi, pecka, crvena je i perutava nastavite čitati ovaj post, na pravom ste mestu :)

Danas vam pišem o omiljena dva Mixa proizvoda koji mi pomažu u ovim hladnim, zimskim danima da mi koža ostane hidrirana, elastična i nežna. Verujem da ste svi već čuli ili se uverili u blagodeti Mixa proizvoda  a ja ću vam na samom početku reći koju reč o ovom brendu.

Mixa je francuski brend osnovan još davne 1924. godine a kod nas se uvozi tek od prošle godine. Namenjena je osetljivoj i suvoj koži i koži sklonoj iritacijama. Na njihovom zvaničnom sajtu možete uraditi kratak test da biste utvrdili da li vam je koža zaista osetljiva a takođe se možete upoznati sa njihovim celokupnim asortimanom. Klik ovde za više detalja. Moje mišljenje je da je mogu koristiti svi bez obzira na tip kože i svima ih rado preporučujem.

Moj izbor je pao na:
  • Intezivno hranljivo mleko za telo sa glicerinom i alantoinom
  • Hranljivu kremu za ruke takođe sa glicerinom i alantoinom, oba za suvu i veoma suvu kožu
Mixa Intenzivno hranljivo mleko za telo dolazi u čvrstoj, plastičnoj ambalaži od 400 ml. sa praktičnom pumpicom na vrhu radi lakšeg doziranja. Namenjeno je za svakodnevnu upotrebu suve i veoma suve kože, sa aktivnim sastojcima glicerina i alantoina koji hrane, umiruju i neguju kožu. Ja je nanosim posle svakog kupanja/tuširanja, a ono što mi se posebno dopada je da se lako upija i ne ostavlja lepljiv film na koži. Konzistencija mu je lagana, i ne preterano tečna, taman toliko da se lako razmaže po koži. Cena mu je oko 600 rsd ali obično je negde na akciji pa se ne zalećite nego prvo proverite. Meni se čini da sam ga platila oko 450 rsd i za tu sumu dobijate proizvod koji stvarno radi ono za šta je namenjen i najbolji je od svih koje sam do sada koristila. Ne planiram skoro da ga menjam.

Mixa hranljiva krema za ruke namenjena je nezi suve i jako suve kože ruku. Hidrirajući glicerin i hranljivi alantoin neguju, dugotrajno hidriraju i čine ruke nežnim i mekim. Pored kože ruku, njome možete mazati i pete i laktove. U mom slučaju se pokazala vrlo efikasno. Dolazi u ambalaži standardnoj za sve kreme za ruke i sadrži 100 ml. proizvoda. Konzistencija je gušća nego mleka za telo pa je samim tim i lepljivija ali ja to ne uzimam kao manu jer se jako brzo upija. Ja je koristim više puta dnevno (čitaj posle svakog pranja ruku) a potrebna količina koja je dovoljna je kao zrno pasulja. Naravno da je ovo individualno ali sve jedno, traje prilično dugo. U svakom slučaju uloženi novac će vam se isplatiti a to je nešto oko 280 rsd  koliko se sećam.


Ono što je zajedničko za moja dva omiljena Mixa proizvoda:
  • miris: nežan, predivan i blag, nekako bebeći
  •  
  •  miris se dugo zadržava na koži a koža ostaje nežna i hidrirana
  •  
  •  formulisano i testirano pod medicinskim nadzorom
  •  
  •  bez parabena i bez alkohola
  •  
  •  rizik od pojave alergija je sveden na minimum
  •  
  •  povoljna cena s' obzirom na visoku efikasnost


Imajući sve ovo u vidu nije ni čudo što žene širom sveta lude za proizvodima ovog brenda.

Koji je tvoj omiljeni Mixa proizvod? Da li ste koristile neki od ova dva?

Stay gorgeous and delicate skin! :) Lidija

No comments