LOTD #1: AURA Smokey Eyes

Današnjim postom otpočinjemo, nadamo se uspešnu, seriju make-up lookova koje će biti inspirisane raznim temama. To će biti jedna od novina na našem blogu od ove godine i nadamo se da će naići na pozitivne komentare.
Kako su novogodišnji i božićni praznici tek za nama a praznična magija nas još uvek nije napustila, naslućujete čime će današnji look biti inspirisan.



Smokey eyes je od skoro neprevaziđen način šminkanja u svim svečanim prilikama: večernjim izlascima, wedding prilikama i mnogim drugim,. Sa njim ne možete da pogrešite bez obrira na boju očiju ili godine. Iako može da se radi u bilo kojoj boji, najdramatičnije izgleda kada je u tamnoj boji, tamno sivoj ili crnoj.

Na našu ogromnu sreću, na blogu nas je dve :) Jedna od nas je bila model, druga se latila šminke i četkica, inspiracije i dobrog raspoloženja nije manjkalo i evo šta je na kraju ispalo! Nadamo se da ćete uživati koliko i nas dve dok smo vam pripremale ovo malo iznenađenje.


*Prve tri fotografije su slikane sa blicem


*Poslednje tri fotografije su slikane bez blica
Za kreiranje ovog make-up koristile smo:

OČI:
    • Essence podloga za senku
    • Artdeco senka u nijansi #554  kao podloga 
    • Aura paleta Smokey Eyes #206 i to I, II i IV nijansa
    • Oriflame dvostrana olovka za oči, sa jedne strane svetla a sa druge crna sa šljokicama
    • Oriflame Maxi lash 3D maskara
    Prvo smo počele sa očima. Koristile smo tamne senke pa smo želele da olakšamo sebi posao i da ne moramo da brinemo ako nešto senke zaluta ispod oka. Za početak sam nanela podlogu za senku kako bih postigla bolju postojanost i intezivnije boje. Nakon toga sam nanela Artdeco senku u unutrašnji ugao oka i ispod obrve. Zatim sam najsvetliju senku iz palete nanela na ceo kapak i onda sam krenula sa senčenjem. Sa sledećom nijansom iz palete sam osenčila spoljašnji ugao oka i išla sam duž pregiba do nekih 2/3 oka. Sa crnim kreonom sam uokvirila oko i izvukla tanku liniju i prateći tu liniju dodala sam najtamniju senku iz palete. Senka je prilično pigmentovana pa treba biti pažljiv sa njom. Za kraj naravno maskara i to je to.

    LICE:
    • Oriflame puder Ever Lasting #Natural beige
    • Nyx Mineralni puder za fiksiranje šminke
    • Oriflame Conceal kit za podočnjake
    • Bronzer
    • Nyx rumenilo PB27 Summer peach
    Kako Lidija ima normalnu kožu (blago njoj) nije joj potrebna bilo kakva specijalna podloga za puder, već samo hidrantna krema Bioten. Nakon nanošenja pudera, rešile smo da se malo poigramo sa svetlošću. Ispod očiju sam koristila Oriflame Conceal kit, gde sam sa najsvetlijom nijansom iscrtala pravougli trougao čija duža strana prati liniju nosa. To sam izblendala prstima, kako bi se sam korektor lepo istopio i stopio sa puderom. Ispod jabučne kosti sam joj nanela bronzer a na jabučnu kost sam nanela rumenilo. Zatim sam sve to fiksirala NYX mineralnim puderom.

     USNE:
    Ovde nema šta puno da se priča. Prvo sam joj stavila malo balzama kako bih joj omekšala usne, uokvirila ih olovkom za usta i stavila karmin.


    I za kraj, još jedna sličica :)

    Iako ovo moje pisanije izgleda možda komlikovano, sve je bilo gotovo za maksimum 10 minuta. Mnogo više smo vremena potrošile na slikanje. Slike nisu baš najbolje uspele, no ipak smo odlučile da ovaj post podelimo sa vama.

    Pa...kako vam se čini? Da li vam se dopada ovakav look?

    Stay gorgeous! Lidija, model i Tanja, makeup artist :)








    No comments