35 stvari koje niste znale o meni - by Tanja

  1. Moji mi u šali kažu da sam ime dobila po pevačici Tajči (Hajde da ludujemo ove noći)
  2. Rodila sam se, odrasla i ostariću u Beogradu
  3. Imam starijeg brata, koji je dok se ja nisam rodila želeo sestru malu kao orah i dobio ju je
  4. Studiram već duge 4 godine i uskoro se mojim studentskim danima bliži kraj (Woohoo)
  5. Kao mala uvek sam htela da budem apotekarica, i sada cu svoj san da ispunim
  6. Dama se ne pita za godine, ali posto smo ovde sve dame, reći ću ti: 23
  7. Plava kosa, plave oči, svetao ten
  8. Volim da čitam i ominljeni pisac mi je Den Braun
  9. Volim da gledam serije i ne mogu da izdvojim omiljenu
  10. Volim da lakiram nokte i već poslednjih 7-8 godina su mi nokti konstantno sređeni
  11. Volim da kuvam i volim da jedem
  12. Volim giros, čokoladu i sve ljuto
  13. Obošavam kafu i najviše volim da je pijem u društvu
  14. Od alkohola pijem samo koktele
  15. Omiljeno mesto gde pijem koktele je Ok.no na Obelićevom vencu 
  16. Najlepši restoran mi je Giardino, u Novom Sadu
  17. Volim prirodno ceđene sokove, u poslednje vreme najviše grejp, i Coca-Colu i Schweppes
  18. O B O Ž A V A M   M U Z I K U- na telefonu imam oko 3GB muzike i uvek slušam muziku u autobusu, dok šetam, čak i po kući.
  19. Trenirala sam sportski ples dosta godina i još uvek mi je žao što sam prestala 
  20. Volim šminku i kao manja znala sam svako veče da se šminkam i da isprobavam razne stilove
  21. Volim nakit, minđuše najviše
  22. Uši sam probušila u trećem razredu gimnazije, iako sam prve minđuše kupila mnogo ranije 
  23. Živim za leto i MORE
  24. Obožavam Crnu Goru i tamo se osećam kao kod kuće
  25. Volim životinje i da mogu sve napštene kuce i mace bih kući donela
  26. Perfekcionista sam, teški, što je nekad dobro a nekad strašno loše
  27. Nikad ne biram lakši put
  28. Umem da kažem IZVINI, ali se to veoma retko dešava jer triput merim jedanput sečem
  29. Uvek kažem šta mislim
  30. Ambiciozna sam, ali nemam potrebe da se bilo kome dokazujem
  31. Imam malo prijatelja, ALI VREDNIH  i nikad ih ne bih menjala ni za šta na svetu
  32. U životu se vodim onim Što ne želiš sebi, ne želi drugome
  33. Surovo sam realna
  34. Prema sebi sam strašno stroga i stalno radim na sebi
  35. Za kraj- ne lažem, tako da je sve ovo iznad istina. :)

Kada mi je Lidija predložila da napišemo ovakav post, rekla sam joj da će ovo biti moj jednini post u dva reda. Mislila sam da neću moći da pišem o sebi, međutim gadno sam se prevarila. Samo ću reći da sam morala da skraćujem. :)

Stay gorgeous! Tanja

No comments