35 stvari koje niste znale o meni - by Lidija

1. Ime mi je dao tata
2. Iz Zemuna sam rodom, tu i živim
3. Udata sam i imam najboljeg muža na svetu :)
4. Rođena sam u junu pre nešto više od 30 godina (već krijem godine :)), u horoskopu sam rak
5. Farbam se u plavo već više od deset godina
6. Prirodna boja moje kose je smeđa, imam braon oči
7. Uživam u kuvanju i pripremanju poslastica
8. Kada smo već kod hrane, obožavam pizzu, sve moguće testenine i peciva (što ne znači da ih često           konzumiram)
9. Uživam u ispijanju čaja, omiljeni mi je zeleni
10. Opuštam se uz knjigu ili neki dobar film
11. Omiljeni film iz tinejdžerskih dana mi je bio "Prljavi ples"
12. Takođe, volim da igram ali zato sa pevanjem nemam veze
13. Kreativnost je moje drugo ime, hobi mi je decoupage (uskoro post o tome)
14. Moja ljubav pored šminke i kozmetike je moda
15. Nisam opterećena robnim markama, biram ono što mi dobro stoji i u čemu se prijatno osećam
16. Uživam da kupujem na sniženjima
17. Najčešće ćete me videti u farmerkama i baletankama
18. Volim modne detalje kao što su ešarpe, naočare za sunce, broševi, minđuše i narukvice
19. Skoro uvek, boju laka usklađujem sa bojom garderobe
20. Takođe, boju torbe sa obućom
21. Volim boje, naročito na noktima i skoro sve su mi podjednako zastupljene u garderoberu
22. Ali zato volim nude make-up
23. Volim da fotkam ali i da se slikam
24. Bvlgari Cristallina mi je omiljeni parfem
25. Kao mala živela sam u Italiji
26. Obožavam putovanja
27. Ali me ne privlače daleke, tropske destinacije
28. Užasno sam nestrpljiva
29. Vodim se onom "Sve što um može da zamisli, a srce poželi, ostvarivo je."
30. Imam 6 godina mlađeg brata, koga volim najviše na svetu
31.Trudim se da uvek budem nasmejana i dobro mi ide
32. Lako se rasplačem i svašta nešto može da me pogodi i rastuži
33.Živim za svoju porodicu i volim svoje prijatelje,za njih sam uvek tu
34. Tanja, sa kojom pišem blog mi je sestra od strica
35. Ja sam narcis, zaključujete iz ovog teksta :)



P.S. Mogla sam da napišem još 101 stvar o sebi ali bilo mi je malo glupo :)))

Pa...šta kažete?
Imam li sličnosti sa nekom od vas, osim što nas veže ljubav prema kozmetici? :D
Stay gorgeous! Lidija :-*

No comments