Za ljubitelje serija: Hart Of Dixie

Ne znam za vas, ali ja obožavam da gledam serije. Za mene to je savršen način da se opustim pred spavanja, mada nekad znam i da preteram pa gledanju nema kraja. Pošto preko dana imam puno obaveza, ne mogu da pratim serije na TV-u pa ih skidam sa interneta. Uz to, većina serija koje gledam (odnosno, već sam odgledala) se ne daje kod nas ili jos nisu stigle sve sezone. Ko će čekati da ovi naši kupe licence? Hvala Bogu, pa imamo internet. :)

Hart of Dixie mi je preporučila drugarica, sad već moj zvanični serija-diler (prepoznaj se, V. ;-) )

*Fotografija preuzeta sa interneta


Zoi, koju inače igra Rejčel Bilson (Rachel Bilson) je mlada doktorka iz Njujorka maksimalno fokusirana da se probije u svetu hirurgije. Budući da joj je otac poznati kardiohirurg, ovo za Zoi predstavlja još jedan dodatni pritisak. Međutim, nadređeni joj saopštava da nije dobila prestižnu stipendiju i sav njen trud pada u vodu. Predlaže joj da se godinu dana posveti radu u klinici kao doktor opšte prakse, pa da ponovo aplicira za stipendiju. Razočarana i zbunjena, odlučuje da pozove doktora Harli Viksa i prihvati posao u njegovoj maloj klinici u Blubelu, u Alabami. Odlazi tamo i ubrzo saznaje veliku porodičnu tajnu koja joj menja život iz korena.
 Kako se devojka iz Njujorka snašla u malom gradu i hoće li se uklopiti, ja ti neću reći. Ako imaš vremena, pogledaj seriju, izašle su prve dve sezone, u oktobru počinje treća, kojoj se veoma radujem!

 Da li ti gledaš serije i imaš li omiljenu?
Ako imaš neki predlog koju bih trebalo da odgledam, molim te reci.

 Stay gorgeous! Tanja

No comments